۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۰۷

انتخاب برترین پژوهش ها؛

آینده پژوهان برتر جوان تقدیر می شوند

 آینده پژوهان برتر جوان تقدیر می شوند

«همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه» با محوریت آینده پژوهی در تاریخ دهم اسفندماه برگزار می شود و آینده پژوهان برتر جوان و پژوهش های آینده پژوهی معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر امیر محمودزاده رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی (شاخص پژوه) اظهار داشت: بنا داریم در قالب همایش«تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه» از آینده پژوهان جوان، بانوان کارآفرین برتر کشور، پژوهش های برتر حوزه آینده پژوهی و شرکت های دانش بنیان برتر تقدیر کنیم.

وی افزود:این همایش در راستای محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های توسعه ای درآمدی نوین و روش جدید جلب و جذب سرمایه گذار برگزار می شود.

محمودزاده افزود: صاحبنظران و فعالان حوزه های دانشگاه، صنعت، خدمات و سرمایه گذاری در این همایش به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف همچون توسعه پایدار با رویکرد تفکر خلاق و نوآورانه، مدل های نوین سرمایه گذاری و تامین مالی، آینده پژوهی فرصت های کسب و کار با رویکرد نوآوری، رونق محیط کسب و کار، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های نوین کسب در آمد و سرمایه گذاری و همچنین گردشگری دریایی خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این همایش، ایجاد روش های جدید تفکری خلاقانه برای برون‌رفت از رکود اقتصادی، ایجاد روش های جذب سرمایه گذار و اعتمادسازی بین نسل جوان و سرمایه گذاران برای حمایت از ایده های خلاقانه عنوان کرد.

رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی (شاخص پژوه) تاکید داشت: هدف ما این است که در پایان سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، بررسی کنیم که چه بخش هایی از فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی عملیاتی شده است، راهکارهای تسریع این موضوع برای سال آینده چیست و دانشگاه ها و مراکز علمی برای برون رفت از رکود اقتصادی، چگونه می توانند خلاق و کارآفرین باشند.

کد خبر 3917012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha