۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵

اجرای پروژه سازمان توسعه صنعتی ملل متحد توسط شرکت های دانش بنیان

اجرای پروژه سازمان توسعه صنعتی ملل متحد توسط شرکت های دانش بنیان

مدیر کل دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت گفت:با سازمان توسعه صنعتی ملل متحد توافقاتی برای اجرای پروژه ها داریم که شرکت های دانش بنیان می توانند برای اجرایی شدن این پروژه ها همکاری کنند.

سید مهدی میر صالحی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صبح امروز جلسه ای با اعضای یونیدو یا سازمان توسعه صنعتی ملل متحد داشتیم تا در خصوص چارچوب برنامه کشوری برای توسعه فراگیر پایدار صنعتی در ایران برنامه ریزی هایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پروژه های یونیدو برای سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ است، اظهار داشت: سازمان یونیدو تعداد زیادی پروژه دارد که وزارت صنعت برای اجرایی شدن این پروژه ها با این سازمان همکاری می کند.

مدیر کل دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: سازمان یونیدو که سالها در ایران فعالیت می کند تحت عنوان یک برنامه در بخش های مختلف صنعتی ایران پروژه هایی را مشخص کرده است.

وی با اشاره به برخی از این پروژه ها گفت: رقابت های ملی تدارکات دولت الکترونیک، تحقق استراتژی دانش و فناوری بر اساس پیش بینی فناوری، افزایش رقابت دسترسی به بازار و صادرات، اجرای طرح باند پهن فناوری اطلاعات و اطلاعات، توسعه علم فناوری و مناطق نواوری در ایران و ... از برنامه های یونیدو به شمار می رود.

میرصالحی خاطر نشان کرد: شرکت ها اعم از خصوصی و دانش بنیان می توانند پروژه های خود را معرفی کنند تا در راستای اجرایی سازی برنامه های یونیدو در کشور گام برداریم.

به گزارش مهر، نشست مشترک مسئولین یونیدو با معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور ژن وانگ، مدیرکل منطقه آسیا و اقیانوسیه یونیدو، امادیو رئیس دفتر یونیدو در ایران، دکتر قبادیان معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت  برگزار شد.

کد خبر 3917615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha