۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵

رییس پلیس راه غرب استان تهران:

ممنوعیت تردد خودروها از محور تهران-ساوه به جاده اصلی فرودگاه امام

ممنوعیت تردد خودروها از محور تهران-ساوه به جاده اصلی فرودگاه امام

شهریار-رییس پلیس راه غرب استان تهران از اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای متفرقه از محور تهران-ساوه به جاده اصلی فرودگاه امام از ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

سرهنگ حامد محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که بسیاری از خودروها به جای استفاده از محور تهران-ساوه ترجیح می دهند از جاده اصلی فرودگاه امام استفاده کنند افزود:این اتفاق سبب تحمیل بار ترافیکی بسیار فراوان به جاده فرودگاه امام ره می شود و با توجه به وجود برج مراقبت در دو باند رفت و برگشت‌ جاده اصلی فرودگاه این ترافیک منطقی به نظر نمی آید.

وی اظهار داشت: به همین دلیل و به دلیل درخواست مدیریت فرودگاه امام از ۱۵ اسفند تنها مسافران و کارکنان فرودگاه مجاز به استفاده از جاده اصلی فرودگاه امام خواهند بود و برای خودروهایی که از غرب به شرق یعنی از اتوبان ساوه به اتوبان قم حرکت می کنند و می‌خواهند از جاده مخصوص فرودگاه امام خمینی (ره) استفاده کنند،‌ محدودیت‌هایی ایجاد خواهد شد.

این مقام مسئول از رانندگان خودروهایی که قصد سفر از طریق فرودگاه امام ندارند خواست جهت جلوگیری از معطلی حرکت خود را بر اساس حضور در جاده اصلی فرودگاه امام  برنامه ریزی نکنند.

وی گفت:این طرح از ۱۵ اسفند به صورت آزمایشی اجرا می شود اما امکان این که در آینده همیشگی شود نیز وجود خواهد داشت.

کد خبر 3917913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha