۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خبرداد:

نصب ۳۴دوربین ثبت تخلف درجاده های خراسان جنوبی/تشدید کنترل نامحسوس

نصب ۳۴دوربین ثبت تخلف درجاده های خراسان جنوبی/تشدید کنترل نامحسوس

بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به تشدید کنترل نامحسوس در تعطیلات نوروز ۹۶، گفت: 34 دروبین ثبت تخلف سرعت جاده های استان را رصد می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شهامت ظهر یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: کمیته حمل و نقل یکی از کمیته های ۱۰ گانه ذیل ستاد خدمات سفر استان بوده که دستگاه هایی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، پلیس راه، شهرداری بیرجند، اداره کل راه اهن شرق، فرودگاه های خراسان جنوبی و میراث فرهنگی عضو آن هستند.

وی از تعطیلی تمامی کارگاه های راهسازی در سطح جاده های استان خبر داد و گفت: فعالیت این کارگاه ها از ۲۶ اسفندماه تا ۱۳ فردوین ماه تعطیل خواهد بود.

دبیر کمیته حمل و نق ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین کارگاه های راهسازی در صورت بروز بحران در این مدت در آماده باش خواهند بود.

شهامت با اشاره به ارتقا سطح خدمات به مسافران نوروزی، عنوان داشت: در تعطیلات نوروزی امسال پنج پایانه مسافربری و ۱۲ اداره راهداری از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فردوین ماه سال آینده آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی همچنین به پیش بینی های انجام شده برای افزایش ضریب ایمنی حمل و نقل عمومی در این ایام اشاره کرد و افزود: ممنوعیت جابجایی محموله های ترافیکی، اجرای طرح کنترل نامحسوس ناوگان حمل و نقل عمومی و بازدید از مراکز مکانیزه معینه فنی و ابلاغ در خصوص کشیک مراکز از جمله تمهیدات پیش بینی شده است.

فعالیت ۲۴ اکیپ راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال ۲۴ اکیپ راهداری آماده خدمت رسانی به مسافران خواهند بود، عنوان داشت: همچنین در این ایام ۱۷ اکیپ امدادی و تعمیراتی پیش بینی شده و ۱۳۵ نفر راهدار در طرح نوروزی همکاری خواهند داشت.

شهامت، فعالیت و آماده بکار ۲۲ راهدار خانه در سطح محورها را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: همچنین برای ارائه خدمات بهتر به مسافران ۶۵ دستگاه انواع ناوگان راهداری و غیره در اماده باش هستند.

وی با اشاره به تشدید کنترل نامحسوس در محورهای حادثه خیز استان در این ایام، عنون داشت: همچنین در ایام نوروز امسال ۳۴ دروبین ثبت تخلف سرعت جاده های استان را رصد خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد ۲۳ دوربین مجوز راهور را دریافت کرده و روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید.

شهامت، عدم افزایش نرخ های حمل و نقل جاده ای، تمرکز بر امکانات و تسهیلات در طول راه ها، یکپارچگی خدمات با توجه به انتقال راهداری به حمل و نقل، حقوق مسافر و مشتری مداری و راهنمای مسافر در پایانه ها و توقیت اطلاع رسانی امداد خودرویی را از دیگر تمهیدات پیش بینی شده برای استقبال از مسافران نوروزی اعلام کرد.

کد خبر 3917932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha