۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴

معاون تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

روحیه مطالبه گری بین جوانان ترویج شود/تقدیر از مجمع مشورتی جوانان

روحیه مطالبه گری بین جوانان ترویج شود/تقدیر از مجمع مشورتی جوانان

خرم آباد - معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت ترویج روحیه مطالبه گری و پرسشگری در بین جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته اطلاع رسانی همایش «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی»، حجت الاسلام احمدرضا غلامی اظهار داشت: اهمیت دادن به قشر جوان و توجهات ویژه مقام معظم رهبری به جوانان و جوان گرایی یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: به طور ویژه در استان لرستان نگاه حضرت آیت الله میرعمادی به جایگاه و نقش جوانان برکتی برای جوانان این استان است که خوشبختانه پس از تاسیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان توسط ایشان، چند امتیاز به جوانان داده شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان ایجاد روحیه مطالبه گری و پرسش گری در جوانان و در عین حال بها دادن به این پرسش گری را یکی از امتیازات مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان دانست و ادامه داد: نگاه مجموعه مجمع مشورتی به نگاه مقام معظم رهبری، شعار سال تعیین شده از سوی ایشان و چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از امتیازات مجمع است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه هر ساله شعار سال و مطالبه رهبری اولین محور حرکت مجمع مشورتی است، تصریح کرد: علی رغم اینکه لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی از سوی دولت معرفی شد و برخی نقدها در این مسیر نیز قابل تامل است اما مجموعه مجمع مشورتی تقریبا در این مسیر موفق عمل کرده است.

وی افزود: شاید همه مطالبات مجمع مشورتی به نتیجه نرسیده باشد اما همین که روشن گری و ایجاد انگیزه کرده و در عین حال ذهن مدیران را برای قرار گرفتن در این مسیر هدایت کرده کار بسیار خوبی بوده و همین مطالبه گری از نقاط قوت جوانان این مجموعه است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: وقتی کاری برای رفع تکلیف و گزارش کار باشد فایده ای نخواهد داشت اما اگر همایشی هدفمند و با طراحی هدف پیش رو باشد، و در عین حال این زمینه را فراهم کند که پرسش گری و مطالبه گری در رابطه با اقتصاد مقاومتی ایجاد کند می تواند بسیار موثر باشد و نقش آن را در خانواده ها می توانیم ببینیم.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: امیدواریم این جوانان مطالبه گر استان با حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه و مدیران استان به خواسته های مدنظر خود برسند.

کد خبر 3918657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha