۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰

همزمان با ایام فاطمیه انجام شد؛

اعزام ۲ هزار مبلغ دینی به سراسر کشور/ برپایی خیمه‌های معرفت

اعزام ۲ هزار مبلغ دینی به سراسر کشور/ برپایی خیمه‌های معرفت

قم - مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ۲ هزار مبلغ از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه جهت تبلیغ ایام فاطمیه به سراسر کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه ایام فاطمیه،‌ اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه طبق سنوات گذشته ویژه ایام فاطمیه اقدام به اعزام مبلغ می‌کند.

وی با بیان اینکه اعزام‌ها از هفتم اسفندماه آغاز شده است، بیان کرد: مبلغین اعزامی تا روز پنج‌شنبه ۱۲ اسفند در محل‌های اعزامی حضور دارند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: اقامه نماز، برپایی منبر و کلاس‌های قرآن و غرفه‌های پاسخ به شبهات و سؤالات دینی از جمله اقداماتی است که باید در اولویت برنامه‌های مبلغین است.

برپایی خیمه‌های معرفت در امزادگان

وی در ادامه از اولویت اعزام به امامزادگان خبر داد و گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در امزادگان از اولویت‌ها است و همچنین مبلغین در مساجدی که در جوار امامزادگان است برنامه‌های تبلیغی خود را اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: ویژه ایام نوروز خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان برپا می‌شود و مبلغین هم از ۲۸ اسفند به مراکز تبلیغی اعزام می‌شوند.

وی استان‌های فارس، کرمانشاه و گلستان را از جمله استان‌های پر متقاضی معرفی کرد و تصریح کرد: در مناطق مرزی هم سعی می‌شود تا از مبلغین بومی برای تبلیغ استفاده شود.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه تبیین ابعاد معنوی فاطمه زهرا(س) و معرفی شخصیت ایشان به عنوان الگو، معرفی فضای مجازی و آسیب‌ها و تهدیدها، معرفت افزایی نسبت به ائمه و بخصوص حضرت زهرا(س) از جمله مطالبی است که مبلغین باید در سخنرانی‌های خود به آنها توجه داشته باشند.

کد خبر 3918793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha