۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۴۶

در گفتگو با مهر مطرح شد:

برگزاری مسابقه طراحی پوستر«اقتصاد مقاومتی» در استان کرمانشاه

برگزاری مسابقه طراحی پوستر«اقتصاد مقاومتی» در استان کرمانشاه

کرمانشاه- دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع «اقتصاد مقاومتی» در استان خبر داد.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع «اقتصاد مقاومتی» در استان و به همت کارگروه اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبرداد.

وی در خصوص شرایط شرکت در این مسابقه افزود: هر طراح مجاز به ارسال ۵ اثر به این جشنواره است و آثار باید بر روی لوح فشرده در ابعاد ۵۰ در۷۰ سانتی متر با فرمت tiff و با کیفیت ۲۰۰ dpi ذخیره شده باشد.

دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: طراحان باید علاوه بر اینکه آثار خود را  در قالب لوح فشرده ارسال می کنند، پرینت آثار را نیز در ابعاد به دبیرخانه تحویل دهند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۵ اسفند ۹۵ اعلام کرد و گفت:  به  ۵ اثر برگزیده، نفر اول ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۳۰۰هزار تومان، نفر سوم  ۲۰۰ هزار تومان  و نفر چهارم و پنجم ۱۵۰ هزار تومان اهدا می شود.

تمری در خصوص محورهای تعیین شده برای ارائه آثار نیز گفت:  آثار باید در محورهای فرهنگ  و اصلاح الگوی مصرف و نقش آن در اقتصاد مقاومتی، مقابله عمومی با کالای قاچاق  و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، استفاده از تولیدات داخلی و نقش آن در ایجاد اشتغال جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرا شود.

وی تاکید کرد: کلیه آثار ارسالی متعلق به دبیرخانه مسابقه و دبیرخانه به اسم طراح حق بهره برداری از اثر را دارد.

دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، آدرس دبیرخانه جشنواره را نیز کرمانشاه-بلوار شهید بهشتی- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی- دفتر اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

وی شماره تلفن های ۰۹۱۸۸۳۴۲۰۴۸ و  ۰۹۱۸۶۸۲۲۸۲۰ را نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیگر پل ارتباطی با علاقه مندان به شرکت در جشنواره اعلام کرد.

کد خبر 3919441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha