۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد:

پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی در نهاوند

پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی در نهاوند

نهاوند - فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی و اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی نهاوند پرداخت شده است.

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: این میزان تسهیلات در شهرستان نهاوند به ۸۲ نفر پرداخت شده که با پرداخت این میزان تسهیلات برای بیش از ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این تسهیلات خود اشتغالی در زمینه های پرورش زنبور عسل، بسته بندی عسل، گیاهات دارویی، فرآورده های لبنی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، قالی بافی، پرورش قارچ، پرورش بلدرچین و بوقلمون پرداخت شده است

وی عنوان کرد: طی چند سال اخیر بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با ورود به عرصه های اقتصادی اقدامات خوب و موثری انجام داده و سپاه ناحیه نهاوند از چند سال گذشته تاکنون برای بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

کریمی اضافه کرد: میزان پرداخت تسهیلات برای هر طرح خوداشتغالی با توجه به نوع فعالیت ها بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال متغیر است.

کد خبر 3919475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha