علمای بحرین : نظام در مسیر خلق فجایع دینی و ملی افتاده است

علمای بحرین : نظام در مسیر خلق فجایع دینی و ملی افتاده است

علمای بحرین تاکید کردند که تهدید اسلام و بزرگترین رهبر مذهب تشیع در بحرین بیش از پیش افزایش یافته و آل خلیفه در راه خلق فاجعه های دینی و ملی افتاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، علمای بحرین با صدور بیانیه ای نسبت به تحولات اخیر این کشور واکنش نشان دادند.

در بیانیه علمای بحرین تاکید شده است: آنچه در پشت درخواست حکومت به اعمال اشد مجازات (در جلسه اخیر دادگاه و محاکمه آیت الله عیسی قاسم) قرار دارد، مورد هدف قرار دادن مذهب و شعائر مذهبی و عقاید و باورهای آن برای انتقام جویی از مطالبه حقوق سیاسی و ملی است که مشترک و متعلق به تمامی اقوام و مذاهب کشور است؛ این شدیدترین و بدترین نوع استبداد و در مخالفت واضح و تعرض آشکار به دین و متن صریح قانون اساسی می باشد.

آنچه دادستانی عمومی نام گرفته بداند و بفهمد  که دین ما دینی نیست که با در خواست «اعمال اشد مجازات» قابل تهدید باشد و خونی در رگهایمان جاری است (که با غیرت این اعمال را بر نمی تابد). وقاحت نظام و استمرار آن در تعرض به بزگترین شخصیت دینی ملت از میزان کینه و غرور و استکبار این نظام در مقابله با این ملت و شخصیت های آن پرده بر میدارد. باید که جنون نظام پیش از آنکه مردم درسی در خور به آنان دهند، متوقف گردد.

ای ملت شریف و با ایمان، برکات انفاس الهی و دعای شما حتی پیش از شروع طوفان کفن پوشان لمس گردید؛ همچنان که خداوند شما را در این حرکت یاری نمود و پیروزی بخشید.
این طوفان بشری خشمگین که خداوند متعال به دست شما ایجاد نمود، مهمترین دستاورد و وسیله الهی برای حفظ  دین و عزتتان و مقدساتتان و همچنین دستیابی به خواسته ها و حقوقتان و بازیابی آزادی و کرامت و سربلندی و استقرار کشورتان است.

مجددا سخن رهبر راه پیروزمندانه مان (آیت الله عیسی قاسم) را یادآور می شویم که: طوفان شروع شده و آرام نخواهد گرفت؛ پس به امید برکات و لطف الهی و عنایت امام عصر محکم و با استقامت راه را ادامه دهید.

تاکید می نماییم که تهدید اسلام و بزرگترین رهبر مذهب تشیع در بحرین بیش از پیش افزایش یافته و نظام در راه خلق فاجعه های دینی و ملی افتاده است؛ بر هر مومن و هموطن غیرتمندی واجب است تا بیشترین آمادگی را داشته و بیشترین تلاش و حضور (تحصن) را در راه حفظ اسلام و وطن در روزهای پیش رو داشته باشند.

کد خبر 3920250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha