۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲

کارآفرینان حوزه علمی و پژوهشی معرفی شدند

کارآفرینان حوزه علمی و پژوهشی معرفی شدند

کارآفرینان حوزه علمی و پژوهشی در همایش «تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه» با محوریت آینده پژوهی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه» در راستای محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های توسعه ای درآمدی نوین و روش جدید جلب و جذب سرمایه گذار در جزیره کیش برگزار شد.

صاحبنظران و فعالان حوزه های دانشگاه، صنعت، خدمات و سرمایه گذاری در این همایش به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف همچون توسعه پایدار با رویکرد تفکر خلاق و نوآورانه، مدل های نوین سرمایه گذاری و تامین مالی، آینده پژوهی فرصت های کسب و کار با رویکرد نوآوری، رونق محیط کسب و کار، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های نوین کسب در آمد و سرمایه گذاری و همچنین گردشگری دریایی پرداختند.

مهمترین اهداف برگزاری این همایش، ایجاد روش های جدید تفکری خلاقانه برای برون‌رفت از رکود اقتصادی، ایجاد روش های جذب سرمایه گذار و اعتمادسازی بین نسل جوان و سرمایه گذاران برای حمایت از ایده های خلاقانه بود.

در این همایش، ۳۰۰ نفر از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از چین و سایر کشور ها حضور داشتند.

در بخش معرفی نامزدان کارآفرین برتر در حوزه علمی و پژوهشی، کارگر راضی، مهسا حسینی، زهرا آزاده و باقر بیگی تقدیر به عمل آمدند. همچنین در بخش برگزیدکان شرکت های دانش بنیان،  ایلدر آبادی، نوروز بیگی، قلعه قاضی و مهدیه راضی به عنوان مخترع و کارآفرین جوان تقدیر شدند.

همچنین از سوی دیگر کارافرینان برتر حوزه صنایع دستی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 3920499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha