۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۵۸

رئیس هیئت والیبال قم در گفتگو با مهر خبر داد:

اعزام مربی قمی تیم ملی والیبال به مسابقات نوجوانان آسیا در چین

اعزام مربی قمی تیم ملی والیبال به مسابقات نوجوانان آسیا در چین

قم - رئیس هیئت والیبال استان قم از اعزام مربی قمی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر به مسابقات قهرمانی آسیا در چین خبر داد.

سید ابوالفضل احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مربی والیبال بانوان قم که در کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر قرار دارد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان راهی چین شده است.

وی افزود: مهسا آراسته از مربیان جوان و پرتلاش والیبال استان قم است که امسال به عنوان مربی تیم ملی والیبال و دستیار مایدا چیچیچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی نوجوانان انتخاب شد و در حال تجربه اندوزی در تیم ملی است.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: حضور این مربی خوشنام و کارآمد در تیم ملی، فرصت بسیار خوبی برای تجربه اندوزی وی و نیز افتخار والیبال استان قم است و امیدواریم حضور آراسته در تیم ملی سرآغازی برای رشد هر چه بیشتر مربیان والیبال ما چه در بخش مردان و چه در بخش زنان باشد.

احمدی بیان داشت: آراسته در گذشته یکی از بازیکنان فعال والیبال قم بود که سابقه بازی در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را داشت و به عنوان یک مربی دارای مدرک بین المللی مربیگری والیبال، به کار استعدادیابی والیبال در بین دختران نوجوان و نونهال می‌پردازد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: اسامی منتخبین استعدادیابی فدراسیون والیبال در شهر اراک ویژه متولدین ۱۱ دی‌ماه ۱۳۸۰ لغایت ۳۰ اسفند ۱۳۸۲ اعلام شده است که از قم مهدی آبار، امیر رضا جهانگیری، علی رضا بیرامی و امیر حسین کرم گنجه در این فهرست حضور دارند.

رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: علاوه بر این، اسامی منتخبین متولدین ۱۱ دی‌ماه ۱۳۷۹ لغایت ۱۰ دی‌ماه ۱۳۸۱ طرح استعدادیابی فدراسیون والیبال نیز شامل علی ربیعی، علی رضا جعفری، امیر حسین خادم، علی رضا اکبری و محمدرضا کوسه لر از قم است که این نفرات وارد مراحل بعدی استعدادیابی ملی می‌شوند.

کد خبر 3920625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha