۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۴

به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانش آموختگان دانشگاهی؛

نشست هم‌اندیشی کارآفرینی در کرمانشاه برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی کارآفرینی در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی نشست هم اندیشی کارآفرینی برای کارشناسان و متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، کاریابی و کارآفرینی از دیرباز جزء دغدغه های دانشجویان و دانش آموختگان در شرایط کنونی و در جامعه است.

هم چنین درس خواندن و طی مدارج مختلف از ابتدایی گرفته تا دبیرستان و دانشگاه و طی مدارج عالی از لیسانس تا دکتری در دانشگاه از آرزوها و امیال افراد به امید رفتن سرکاری بوده که از طریق آن امرار معاش کنند، اما اکنون آنچه را که پیش رو این افراد  ودر پایان تحصیل در مدارج عالی مختلف برای اکثریت وجود دارد، بیکاری و یا اشباء شدن این ادارات به علت تحصیل کرده های بسیار زیاد در جامعه است، که بسیاری از خانواده ها به آن مبتلا هستند.

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی استان با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و انجمن دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی نشستی به همین منظور با عنوان کارآفرینی یا استارت آپبرگزار می کند تا شاید بتواند در جامعه و در بین دانشجویان و دانش آموختگان این رشته تاکید کند در شرایط کنونی همیشه منتظر ماندن به امید بکار گیری در سازمان ها، ادارات و موسسات دولتی نباشند.

هدف از این نشست ترویج فرهنگ کارآفرینی و این تفکر است که می توان با توجه به قابلیت های بسیار زیاد این رشته دست به کارآفرینی زد.

این همایش روز شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم اجتماعی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه  الی ۱۲ و ۳۰  دقیقه با حضور دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید این رشته و با سخنرانی جناب آقای دکتر علیرضا نوروزی استاد فرهیخته دانشگاه تهران برگزار می شود.

کد خبر 3920945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha