۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

شورای توسعه بانوان کارآفرین در شهرکهای صنعتی قزوین تشکیل شد

شورای توسعه بانوان کارآفرین در شهرکهای صنعتی قزوین تشکیل شد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با تشکیل شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین زمینه حمایت از تولیدکنندگان زن در استان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین مستقر در شهرکها و  نواحی صنعتی استان روز چهارشنبه تشکیل شد.
 
حمیدرضا خانپور در این نشست اظهارداشت: در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و همفکری برای بررسی مشکلات و چالش های بانوان کارآفرین و نخبه صنعتی، شناسایی بانوان موفق کارآفرین در صنایع کوچک در شهرکها و نواحی صنعتی آغاز شده است.

وی افزود: بسترسازی برای جذب زنان نخبه و صاحب اندیشه برای کارآفرینی و تولید در شهرکهای صنعتی، کمک به رشد و رونق تولیدات آنها، برگزاری نمایشگاه استانی، ملی و بین المللی، برنامه ریزی برای برگزاری تورهای صنعتی کارآفرینی، توسعه فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی، انعکاس مشکلات آنان به مسئولان استان از دیگر وظایف این شوراست.

خانپور یادآورشد:درحال حاضر۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان توسط بانوان کارآفرین اداره می شود که زمینه اشتغال ۲۲۵ نفر را فراهم کرده اند.

وی گفت: این واحدها در زمینه تولید محصولات ظروف کریستال، مقوا و جعبه بهداشتی، دستمال کاغذی، داروهای گیاهی ارگانیک، لامپ کم مصرف، پرمیکس برای غنی سازی آرد، لیبل های کاغذی، بالاست، سدیم مولیبدات و لوله های پلی اتیلن دوجداره فعالیت می کنند.

در ادامه مریم بیدخام مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ضمن استقبال از تشکیل این شورا گفت: حمایت همه جانبه از سوی استانداری در خصوص برگزاری این شورا و برنامه ریزی برای توانمندسازی بانوان کارآفرین انجام خواهد شد.

کد خبر 3921123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha