۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۵۶

اخبار پلیس/

کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان کرمانشاه

کشف ۲۰۰۰  لیتر سوخت قاچاق در شهرستان کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف دو هزار لیتر نفت سفید قاچاق در محور کرمانشاه – جوانرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"رضا شیرزادی" گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا، روز گذشته  اکیپی از عوامل پاسگاه کوزران حین گشت زنی در محور کرمانشاه – جوانرود به یک دستگاه خودرو سایپا نیسان حامل بشکه های حمل سوخت بود، مشکوک  شدند.

وی با اشاره به توقیف خودوری موردنظر و کشف ۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق، افزود: متهم قصد  داشته است محموله سوخت را از مرز جوانرود به خارج از کشور انتقال دهد.

سرهنگ شیرزادی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا و جرایم اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد و قاطعانه با این موضوع برخورد خواهد شد.

کشفیات ۳۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه هم چنین از کشف وسایل الکترونیکی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ شیرزادی گفت: با برنامه ریزی دقیق و اشراف اطلاعاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، اکیپی ویژه از عوامل یگان امداد حین گشت زنی در میدان کرناچی کرمانشاه به یک دستگاه خودروی تیبا به رانندگی جوانی حدوداً ۲۷ ساله  که با سرعت زیاد در حال تردد بود و به ایست ماموران توجهی نمی کرد،   مشکوک و پس از تعقیب و گریز و اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ با شیوه و شگرد های خاص پلیسی موفق به توقیف خودروی متهم شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بررسی از خودرو موفق به کشف اقلام و وسایل الکترونیکی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این زمینه شدند.

سرهنگ شیرزادی در پایان ضمن اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو، خاطر نشان کرد: همگام با شعار اقتصاد مقاومتی، یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است که انتظامی این شهرستان با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی، با قدرت تمام با هرگونه قاچاق کالا، مبارزه خواهد کرد.

اهمیت تجهیزات کنترل سرعت در عملیات های ترافیکی پلیس راه

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بکارگیری فن آوری تجهیزات کنترل سرعت در عملیات ترافیکی پلیس راه بسیار حایز اهمیت است.

سرهنگ "فضل الله شیری" عنوان کرد: اهمیت و نقش تجهیزات کنترل سرعت در مدیریت ترافیک جاده ای برون شهری و اثربخشی نتایج حاصل از بکارگیری فن آوری موصوف در عملیات ترافیکی پلیس راه موجب شده تا توسعه تجهیزات مدیریت سرعت روندی افزایشی داشته باشد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت ایام باقی مانده از سال جاری و به منظور جلوگیری از وقوع سوانح و حوادث رانندگی که به سبب افزایش سرعت غیر مجاز شدت می یابد، پلیس راه انتظامی استان به قید فوریت تمهیدات ترافیکی لازم در این خصوص را از هم اکنون اتخاذ و با استفاده از ظرفیت های موجود در استان و تجهیزات ترافیکی که در اختیار دارد نسبت به کنترل تخلفات حادثه ساز به ویژه سرعت غیر مجاز و همچنین با برنامه ریزی مناسب و تعیین شاخص های کنترلی برای تیم های گشتی، انشاء الله دیگر شاهد حوادث ناگوار جاده ای برای هموطنان و همشهریان عزیز نباشیم.

سرهنگ شیری درخاتمه خطاب به همه رانندگان جوان توصیه کرد: با تلفیق مهارت عملی و مطالعه مقررات و صبر و شکیبایی رانندگی کنند.

کد خبر 3921700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha