۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵

در صورت تامین اعتبار؛

جلد دوم کتاب وصیت نامه شهدای کردستان منتشر می شود

جلد دوم کتاب وصیت نامه شهدای کردستان منتشر می شود

سنندج- مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران کردستان عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار موردنیاز، جلد دوم کتاب وصیت نامه شهدای استان چاپ ومنتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلیمانی امروز شنبه در سومین جلسه شورای ترویج فرهنگی ایثار وشهادت که درسالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه ۲۲ اسفند به نام روزبزرگداشت شهدا در تقویم کشورمان نامگذاری شده است، گفت: ۱۳ برنامه کلی و شاخص به مناسبت این روز در استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تجلیل از فرزندان و خانواده شهدا، اهدای خون توسط پرسنل بنیاد شهید در سطح استان با تاسی از ایثار و فدارکاری شهدا، برگزاری یادواره ۴۱۵ شهید دانش آموزو برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم با مشارکت ولی فقیه دراستان از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا در سراسر استان، سخنرانی مدیران ادارات بنیاد شهید پیش از خطبه های نماز جمعه  با مشارکت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، تجلیل از مادران و همسران شهدا، برگزاری مسابقه والیبال نشسته و برگزاری همایش پیاده روی خانواده ایثارگران وشهدا از دیگر برنامه های ما به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران کردستان دیدار با ۲۲ خانواده شهد در هر یک از شهرستان های سطح استان، برگزاری مسابقات فوتسال در مریوان با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش این شهرستان و برگزاری یادواره شهدا در مدرسه شهیده سودابه احدی سنندج از دیگر برنامه های بنیاد شهید استان ذکر کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه کتاب وصیت نامه شهدای استان در دو جلد آماده شده است، گفت: یک جلد این وصیت نامه منتشر شده و برای جلد دوم آن سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان وعده پرداخت ۲۰ میلیون اعتبار را دادند که به محض پرداخت آن، این جلد هم چاپ و منتشر می شود.

وی از جمله اقدامات انجام شده بنیاد شهید استان در سال جاری را ورود اطلاعات شهدا درسایت نوید شاهد ذکر کرد و گفت: اطلاعات هزار و ۷۰۰ شهید استان تاکنون در این سایت وارد شده است.

وی شرکت هزار و ۴۰ نفر از خانواده شهدا در فعالیت های قرآنی، حضور هزار و ۳۰۰ نفر از جامعه ایثارگران وشهدای استان در مسابقات قرآنی، اعزام ۵۵۰ نفر از خانواده شهدا به اردوهای زیارتی و مناطق عملیاتی جنوب کشور و تالیف و چاپ ۳ عنوان کتاب را از دیگر اقدامات انجام شده بنیاد شهید استان درسال جاری ذکر کرد.

کد خبر 3922864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha