اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت معرفی شدند

اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت معرفی شدند

نتایج رتبه‌بندی استانی اپراتورهای ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) براساس نظرسنجی مردمی در سه ماهه سوم سال ۹۵ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها براساس نظرسنجی از ۳۱ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) و با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها و ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویسها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با نظرسنجی تلفنی مشترکان سرویس ADSL می‌توان با مراجعه به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس http://www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، ارزیابی میزان رضایت‌مندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات در نظرسنجی الکترونیکی از این سرویس ها شرکت کرد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره نحوه رتبه‌بندی اپراتورها اظهار کرد: اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایت‌مندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دسته‌بندی می‌شوند که براساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب می‌کنند.

 سطح‌بندی اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL به تفکیک استانهای کشور  اینجا  قابل دسترسی است.

کد خبر 3923048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha