۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۰۹

توسط معاونت علمی و فناوری؛

اصول تهیه قراردادها به شرکتهای دانش بنیان آموزش داده می شود

اصول تهیه قراردادها به شرکتهای دانش بنیان آموزش داده می شود

کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی، اعطا و دریافت نمایندگی برای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادها (اعطا و دریافت نمایندگی) را برای شرکت های دانش بنیان برگزار می کند.

در این کارگاه آموزشی آشنایی با ساختار و کاربرد قراردادهای توزیع و نمایندگی بین المللی و مهارت در تنظیم آن که در روابط تجاری بین المللی بسیار موثر است، آموزش داده می شود. همچنین تسلط بر نکات مهم قراردادها از جمله تعریف صحیح و فنی محصول، فسخ و تبعات آن، فورس ماژور، مدت و موارد متعدد دیگر تاثیر زیادی در ایجاد رابطه بلند مدت و موفقیت آمیز بین المللی دارد.

در این کارگاه علاوه بر مطالعه و بررسی مواد قراردادها، جزئیات هر ماده و چگونگی تنظیم قرارداد نیز در قالب یک مورد کاوی(case) تمرین خواهد شد.

 مدیران شرکت های دانش بنیان، تجار و مدیران بازرگانی و کارشناسان حقوقی شرکتهای بازرگانی بین المللی، دانشجویان رشته مدیریت و حقوق می توانند مخاطبان این کارگاه آموزشی باشند.

چگونگی معرفی طرفها، محصول و چگونگی تعریف آن، مدت قرارداد و انواع تاریخها، انتصاب و شرایط آن، وظایف و مسئولیتهای نماینده و توزیع کننده، وظایف و مسولیتهای شرکت مادر، فسخ قرارداد، تبعات فسخ، قیمت (انواع قیمت، ارز قیمت، فرمول تعدیل قیمت)، حق کمیسیون و پرداختها و تسویه حسابها، چگونگی پرداخت(ابزار پرداخت، اقساط پرداخت، جریمه دیرکرد پرداخت) اهم موارد این کارگاه آموزشی هستند.

همچنین بازاریابی و فروش، مالکیت معنوی و تضامین، آموزش و پشتیبانی، عدم افشاء اطلاعات و محرمانگی، فورس ماژور، تمامیت قرارداد، قانون حاکم، حل و فصل اختلاف از جمله موارد دیگر هستند که در این کارگاه آموزشی مطرح می شوند.

کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادها ( اعطا و دریافت نمایندگی) در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۵ از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن اجتماعات کریدور صادرات محصولات دانش بنیان برگزار می شود.

کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت های دانش بنیان برای حضور در این کارگاه آموزشی حمایت ۷۰ درصدی می کند.

کد خبر 3923462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha