۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۵۷

معاون دانشجویی دانشگاه خبر داد؛

صنعتی سازی تجهیزات سلف کوی دانشگاه

صنعتی سازی تجهیزات سلف کوی دانشگاه

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تمام تجهیزات سلف کوی دانشگاه صنعتی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن به نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر علوم از پروژه های دانشجویی دانشگاه تهران در مجتمع کوی دانشگاه گفت: با توجه به صنعتی سازی سلف کوی دانشگاه اکنون این مرکز می تواند در هر وعده غذایی ۷ هزار پرس غذا تهیه و توزیع کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از ساخت خوابگاه پسرانه جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: این خوابگاه با ظرفیت ۲۵۰ نفر، ۱۲۸ اتاق و در فضای بالغ بر ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

به نژاد اظهار داشت: هزار تخت خوابگاهی به مجموعه خوابگاه های این دانشگاه افزوده شده است که این آمار موجب توسعه سرانه خوابگاهی دانشگاه شده است.

وی تاکید کرد: طی ماه های گذشته به موضوع فضای سبز خوابگاه ها توجه شده است و بسیاری از فضاهای بیرون خوابگاه ها تبدیل به فضای سبز شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت های بهداشتی این دانشگاه برای دانشجویان جدیدالورود گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ طرح پایش سلامت دانشجویان پوشش صددرصدی داشته است.

وی عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری هزار و ۳۰۰ پرونده مربوط به پایش سلامت دانشجویان ایجاد شده است.

بهنژاد خاطرنشان کرد: فضای فیزیکی مرکز مشاوره این دانشگاه نیز ۳۳ درصد توسعه یافته و اکنون ۲۰ متخصص در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: راه‌اندازی مرکز مشاوره شغلی دانشجویان، تصویب طرح حمایت مالی در زمینه فعالیت های رواشناختی و اجتماعی، تصویب و اجرای طرح دانشگاه عاری از دخانیات و تصویب و اجرای طرح مهارت های زندگی از دیگر فعالیت های معاونت دانشجویی دانشگاه تهران برای دانشجویان بوده است.

کد خبر 3923856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha