۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰

سرپرست فرمانداری کرج مطرح کرد:

نظارت دقیق مرکز بهداشت کرج بر فعالیت رستوران‌ها در ایام نوروز

نظارت دقیق مرکز بهداشت کرج بر فعالیت رستوران‌ها در ایام نوروز

کرج - سرپرست فرمانداری شهرستان کرج بر نظارت مرکز بهداشت این شهرستان بر فعالیت رستوران‌ها در ایام نوروز تأکید کرد.

به گزارش رخبرنگار مهر، علی قنبر زمانی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کرج خواستار نظارت جدی بر کیفیت و قیمت اجناس از سوی دستگاه‌های نظارتی و بازرسان دستگاه‌های مختلف شد و گفت: دستگاه‌های نظارتی موظف هستند در آستانه شب عید و در طول تعطیلات نوروز، به‌صورت روزانه گزارش‌های خود را به فرمانداری ارسال کنند.

زمانی به‌ضرورت نظارت مرکز بهداشت شهرستان کرج بر فعالیت رستوران‌ها و مراکز طبخ غذا، به‌ویژه در مسیرهای تردد مسافران نوروزی تأکید کرد و افزود: شلوغی شب عید نباید باعث شود کنترل بر فعالیت اصناف کاهش یابد، بلکه باید با جدیت بیشتری بر این امور نظارت شود.

سرپرست فرمانداری کرج اضافه کرد: در نمایشگاه عرضه محصولات به‌هیچ‌عنوان نباید کالاهای قاچاق و همچنین کالاهای خارجی عرضه شود با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری دستگاه‌های نظارتی موظف هستند که همه موضوعات را به‌صورت پیوسته و مستمر رصد کنند.

زمانی ادامه داد: باید ضمن حفظ حرمت کسبه‌ها و رعایت کرامت شهروندان، از سودجویی‌هایی که بعضاً در ایام عید رخ می‌دهد ممانعت به عمل آید.

وی گفت: همه دستگاه‌های نظارتی مرتبط با بازار شب عید موظف هستند به‌گونه‌ای عمل کنند که رضایت مردم جلب شود بر همین اساس باید نسبت به همه موضوعات پیدا و پنهانی که باعث ناراحتی شهروندان خواهد شد حساسیت وجود داشته باشد.

در این جلسه دستورات لازم برای تهیه میوه شب عید شهروندان کرج  صادر و در خصوص نظارت بر عرضه میوه باکیفیت و باقیمت مناسب به مردم تأکید شد.

کد خبر 3923931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha