۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۴۴

فرماندار بناب خبر داد:

پرداخت ۱۴میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان تسهیلات به ۲۱ واحد تولیدی بناب

پرداخت ۱۴میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان تسهیلات به ۲۱ واحد تولیدی بناب

بناب - فرماندار بناب از پرداخت ۱۴میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان تسهیلات به ۲۱ واحد تولیدی بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله فرج اللهی عصر یک شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان گمرک و موافقت با صدور گواهی مبداء همزمان در گمرک بناب گفت: امسال شاهد تحول چشمگیری در گمرک بناب هستیم.

وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی دولت تصریح کرد: بر این اساس وظایفی که به عهده مدیران شهرستان گذاشته شده بود تا حد توان برای تحقق آن ها کوشیدند.

وی افزود: رفع موانع تولید یکی از مهم ترین بحث های شهرستان بود که تلاش شد تمام موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی یا ادارات برداشته شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان تسهیلات به ۲۱ واحد تولیدی در شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: فقط در بخش صنعت ۵۲۵ شغل جدید با راه اندازی مجدد این واحدها ایجاد شد و برای ۱۴ واحد کشاورزی نیز ۱۰ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

فرج اللهی تأکید کرد: در ۱۱ ماه گذشته سال بالغ بر ۳۷ هزار تن کالا از گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است که پیش بینی می شود این میزان تا پااین سال به ۴۵ هزار تن افزایش یابد.

وی یادآور شد: در بحث اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در روستاها نیز روستاهای آلقو، خوشه مهر و زوارق به عنوان روستاهای پایلوت در اجرای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان انتخاب شدند.

کد خبر 3924297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha