۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸

رئیس شبکه بهداشت جم خبر داد؛

آمادگی کامل اورژانس جم برای ارائه خدمات در چهارشنبه سوری

آمادگی کامل اورژانس جم برای ارائه خدمات در چهارشنبه سوری

بوشهر - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم برای ارایه خدمات به مردم در چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قاسمی صبح دوشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی جم اظهار داشت: کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان جم همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح ۹ نفر از بازرسین بهداشت محیط در کل شهرستان در ساعات اداری و غیر اداری بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت خواهند کرد.

قاسمی اضافه کرد: اماکن عمومی، اماکن بین راهی، سامانه‌های آبرسانی، نقاط اسکان مسافرین نوروزی، پمپ بنزین‌ها و... مکان‌هایی هستند که تحت نظارت این بازرسان قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: برای ارائه مناسب‌تر خدمات به مردم و مسافران نوروزی، ادارات مرتبط همچون نیروی انتظامی، آبفا و آبفار، دادگستری، شهرداری‌ها، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

قاسمی برای برگزاری مانور بسیج سلامت نوروزی در شهرستان، درخواست همکاری همه جانبه از ادارات مربوطه کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم ضمن اعلام آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان عنوان داشت: با توجه به مشکلات و حوادث چهارشنبه سوری در سال‌های قبل، برای حفظ آرامش جامعه و جلوگیری از بروز حوادث مرتبط باید همه ادارات و سازمان‌های مربوطه آماده همکاری باشند.

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال ۱۳۹۵ با  دو دستور کار، طرح بسیج سلامت نوروزی و چهارشنبه سوری، در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 3924588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha