۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۵۵

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان:

ایستگاه راه آهن سمنان با حضور لاریجانی افتتاح می شود

ایستگاه راه آهن سمنان با حضور لاریجانی افتتاح می شود

سمنان-معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان با بیان اینکه روز چهارشنبه سمنان میزبان رئیس قوه مقننه است، گفت: ایستگاه راه‌آهن سمنان با حضور رئیس مجلس افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت‌الله یحیایی با بیان اینکه علی لاریجانی برای یک سفر  یک‌روزه به استان سمنان سفر می‌کند، ابراز داشت: رئیس قوه مقننه برای حضور در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی به سمنان سفر می‌کند اما در حاشیه این مراسم در آئین افتتاح ایستگاه راه آهن شهر سمنان نیز حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد: لاریجانی به‌صورت ریلی به استان سمنان سفر می‌کند و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و مسئولان استانی قرار می‌گیرد.

معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان خاطرنشان کرد: رئیس قوه مقننه در نخستین برنامه خود در استان سمنان ایستگاه قطار این شهرستان را افتتاح می‌کند.

یحیایی افزود: حضور در گلزار شهدای امام‌زاده یحیی (ع) سمنان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از دیگر برنامه‌های لاریجانی در سمنان است.

وی درباره دیگر برنامه سفر لاریجانی، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی پس از آن و در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به سالن هلال‌احمر سمنان رفته و در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی این شهرستان شرکت می‌کند.

معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان همچنین گفت: هم‌زمان با برگزاری این یادواره کتاب شهدای فرهنگی نیز به دست رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی می‌شود.

یحیایی گفت: پس از اقامه نماز جماعت رئیس مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان سمنان که در محل استانداری سمنان برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور در برنامه زنده صداوسیمای مرکز استان سمنان پایان‌بخش برنامه‌های رئیس مجلس شورای اسلامی به استان سمنان است.

کد خبر 3926266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha