۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۵۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ماحصل وحدت در آران و بیدگل ساخت ۲۰ پروژه خیر ساز است

ماحصل وحدت در آران و بیدگل ساخت ۲۰ پروژه خیر ساز است

آران و بیدگل - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ماحصل وحدت در آران و بیدگل ساخت ۲۰ پروژه خیر ساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن قائدی ها شامگاه سه شنبه در حاشیه سفر وزیر آموزش و پرورش به استان اصفهان، در جمع فرهنگیان آران و بیدگل در محل سالن اجتماعات آموزشگاه حاج محمد رضا ابریشم چی اظهار داشت: ماحصل وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان در آران و بیدگل ساخت ۲۰ پروژه عظیم آموزشی و فرهنگی خیر ساز در این شهرستان است.

وی افزود: وحدت و یگانگی میان مردم و مسئولان آران و بیدگل از ابتدا تاکنون وجود داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژگی های شاخص مردم آران و بیدگل ایثارگری های آنها در تمام دوران انقلاب اسلامی بوده است بطوریکه آموزشگاه شهیدان عبدالهی این شهرستان از معدود آموزشگاه هایی در کشور و استان است که بیش از یکصد شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۸ هزار دانش آموزا در آران وبیدگل در ۱۲۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند، تاکید کرد: هم اکنون تنها هفت و نیم درصد این دانش آموزان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند که با توجه به ویژگی های این شهرستان قابلیت افزایش مدارس غیر دولتی در آران و بیدگل وجود دارد.

قائدی ها نسبت تعداد معلم به دانش آموز در آران و بدیگل را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این نسبت در آران و بیدگل مانند نسبت کشور ۱۲.۷ درصد است.

وی خروجی آموزشی و پرورشی آران و بیدگل را مناسب دانست و افزود: با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان می توان به نحو بهتری از این قابلیت های بهره برد.

کد خبر 3926361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha