۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶

رئیس مجلس شورای اسلامی:

۳۰درصد بودجه سال آتی به استان ها اختصاص یافت

۳۰درصد بودجه سال آتی به استان ها اختصاص یافت

سمنان -رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه متوازن، ۳۰ درصد از بودجه آتی به استان ها اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی ظهر چهارشنبه در بدو ورود به سمنان برای افتتاح یک طرح عمرانی و حضور در یادواره شهدای دانش آموز استان، بیان داشت: یکی از تاکیدات اقتصاد مقاومتی نگاه متوازن به اعتبارات است که در این راستا ۳۰درصد بودجه کل کشور به استان ها اختصاص یافته تا شاهد توسعه اقصی نقاط ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: به زودی درباره روند اجرایی شدن مصوبات مجلس در راستای اقتصاد مقاومتی گزارشی به سمع و نظر مردم خواهد رسید اما تا کنون باید گفت طبق برنامه ششم توسعه تا پایان سال۹۵ می بایست قریب به یک سوم بودجه کل کشور به استان ها تخصیص یابد که امروز شاهد تحقق آن هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اقتصاد مقاومتی راه توسعه و برون رفت از مشکلات است.

لاریجانی بیان داشت: یکی از سیاست های ابلاغی معظم له در مقوله اقتصاد مقاومتی، نگاه ویژه به توسعه متوازن سراسر کشور است که در برنامه ششم نیز این اصل گنجانده شده است.

کد خبر 3927232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha