۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۰۵

رئیس کنفدراسیون قاره اروپا و نماینده فدراسیون جهانی وزنه برداری:

وزنه برداری ایران درطول تاریخ جایگاهی نمونه در سطح دنیا داشته است

وزنه برداری ایران درطول تاریخ جایگاهی نمونه در سطح دنیا داشته است

اهواز ـ رئیس کنفدراسیون قاره اروپا و نماینده فدراسیون جهانی گفت: وزنه برداری ایران در طول تاریخ یک جایگاه نمونه در سطح دنیا داشته و رکوردهای بسیاری توسط ورزشکاران ایرانی کسب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آنتونیو اورسو در مراسم افتتاحییه مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در سالن ورزشی امام رضا شهرک نفت اهواز اظهار کرد: از رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران، مسئولانی ملی و همه حاضران اجازه می خواهم در ابتدا از مهمان نوازی و دعوت شما برای حضور در این مسابقات تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: وزنه برداری ایران در طول تاریخ،یک جایگاه نمونه در سطح دنیا داشته و رکوردها و مقام های بسیاری در طول تاریخ توسط ورزشکاران وزنه بردار ایرانی کسب شده و خوش درخشیده اند.

رئیس کنفدراسیون قاره اروپا و نماینده فدراسیون جهانی تصریح کرد: باز هم دوست دارم برای برگزاری خوب این مسابقات از فدراسیون وزنه برداری ایران و همچنین کمیته برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر می کنم.

اورسو در پایان خطاب به ورزشکاران گفت: همچنین به عنوان رئیس کنفدراسیون قاره اروپا برای همه شرکت کنندگان آرزوی موفقیت و اقامتی خوب دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم بیان کرد: افتخار می کنم که امروز میزبان قهرمانان، پیشکسوتان و دلسوزان ورزش هستم. من به عنوان خادم اول ورزش خوزستان حضور یکایک شما را خیرمقدم عرض کرده و امیدوارم روزهای خوبی را در این استان سپری کنید.

افشین حیدری خطاب به حاضران گفت: تمامی ورزش دوستان خوزستان این روزهای خوب را فراموش نمی کنند، گفت: امیدوارم همه شما شاد، سربلند و پیروز باشید.

کد خبر 3928670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha