۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۳۰

فرمانده انتظامی دیر مطرح کرد؛

حفظ امنیت و آرامش اولویت پلیس است/از شادی مردم استقبال می‌کنیم

حفظ امنیت و آرامش اولویت پلیس است/از شادی مردم استقبال می‌کنیم

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: حفظ امنیت و آرامش خانواده‌ها و مسافران نوروزی اولویت کاری در طرح نوروزی نیروی انتظامی شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب صبح شنبه در نشست تعامل و همکاری با سازمان‌های امدادی در راستای طرح نوروزی با بیان اینکه امنیت یک فرآیند مشارکتی است، اظهار داشت: ایجاد امنیت و افزایش احساس آن نیازمند مشارکت مردم، مسئولان و پلیس است و تحقق امنیت اجتماعی پایدار در جامعه، در گرو نهادهای مختلف اجتماعی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه کارکنان این نیرو در سطح شهرستان از همه ظرفیت‌ها برای برقراری امنیت مردم در تعطیلات نوروز استفاده خواهند کرد، افزود: ماندگاری مسافران در شهرستان در ایام نوروز و برقراری امنیت آنها و همه شهروندان از اهداف برگزاری این نشست است.

فعالیت ۲۴ ساعته نیروی انتظامی

محمدی نسب گفت: نیروی انتظامی شهرستان دیر در ۲ شیفت کاری به صورت ۲۴ ساعته نیروهای خود را در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران بسیج و برنامه‌های خود را براساس تعامل با مردم و نهادهای دولتی به پیش خواهد برد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با بیان اینکه مقوله امنیت مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است، تصریح کرد: حفظ امنیت و آرامش و رضایت‌مندی خانواده‌ها و مسافران نوروزی از اولویت کاری پلیس خواهد بود و نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت و آرامش مردم و مسافران نوروزی به‌صورت ویژه فعال است.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه اکیپ‌های پلیس در کمربندی و سطح شهر و همچنین در بازار طلافروشان به‌صورت ثابت مسقر هستند، اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان با فعال‌کردن اکیپ‌های انتظامی تلاش دارد امنیتی قابل قبول را برای مردم فراهم آورد.

تجهیز فرماندهی انتظامی دیر

وی با بیان اینکه اگر اتفاقی در سطح شهر بیافتد، پلیس قادر است که در اسرع وقت خروجی بردخون و دوراهک را بسته و مجرم را دستگیر کند، گفت: تعامل و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی با پلیس نقش بسزائی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و همه شهروندان خواهد داشت.

محمدی نسب گفت: در حال حاضر ۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو جدید به ناوگان خودرویی و واحدهای گشتی و امنیتی تزریق شده است و ۴ ایستگاه کانکسی پلیس مجهز به امکانات زیستی، برای ادامه خدمت نیز راه‌اندازی خواهد شد که در ایام نوروز برای خدمات دهی بهتر به شهروندان و مسافران عزیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ساماندهی قایق‌های تفریحی

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با تاکید بر جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر، ساماندهی قایق‌های تفریحی و جمع‌آوری متکدیان توسط دستگاه‌های مربوطه، گفت:جابجایی اسباب منازل در تعطیلات نوروزی تنها با هماهنگی کلانتری‌های مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با اشاره به چهارشنبه آخر سال و تمهیدات انجام شده در این رابطه گفت: پلیس از شادی و نشاط مردم استقبال می‌کند و برنامه‌های خود را برای جلوگیری از ورود و فعالیت باندهای مواد محترقه آغاز کرده است و با افرادی که در چهارشنبه سوری اقدامات‌ تخریب‌گرایانه داشته باشد برخورد خواهد کرد.

کد خبر 3928866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha