۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۷

استاندار همدان:

بازاریان همدان افرادی منصف و خداترس هستند/تقویت نظارت بر بازار

بازاریان همدان افرادی منصف و خداترس هستند/تقویت نظارت بر بازار

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه بازاریان همدان افراد منصف و خداترسی هستند، گفت: نباید با انتشار اخبار نادرست به چهره مردم و بازاریان همدان خدشه وارد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر شنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان گفت: نباید با انتشار اخبار نادرست به چهره مردم و بازاریان همدان خدشه وارد کرد.

وی با بیان اینکه بازایان همدان منصف هستند، گفت: نباید با استفاده نادرست از کلمات، بازاریان همدان را با این سابقه و دیانت بدنام کرد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه انتظار داریم در بازار، دقت و نظارت لازم صورت گیرد تا هم حقوق مصرف کنندگان محفوظ باشد و هم تولید استان آسیب نبیند، گفت: اعتقاد دارم بازاریان همدان افراد منصف و خداترسی هستند.

وی عنوان کرد: شاید در میان این تعداد برخی مترصد سؤ استفاده باشند که باید بر بازار همدان نظارت شود.

نیکبخت تاکید کرد: دستگاه های مسئول در تامین اقلام اساسی باید برنامه ریزی دقیقی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم داشته باشند تا در ایام نوروز مشکلی ایجاد نشود.

استاندار همدان با بیان اینکه از بانک کشاورزی  قدردانی می کنم چراکه مدیر عامل بانک کشاورزی در تماسی با بنده اعلام کرد تمام طرح های ستاد تسهیل استان را تصویب و ابلاغ کرده است، گفت: ۷۰ میلیارد تومان به سهم استان همدان در این بخش افزوده شد.

نیکبخت با بیان اینکه بخشودگی بدهی ها مصوبه و اقدام خوب دولت تدبیر و امید است، گفت: از بانک های استان می خواهم به خوبی این مصوبه را اجرا کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید نظارت خوبی بر شهرستان داشته باشند، گفت: باید همدان را به عنوان قطب گردشگری ایران با رفتار خود تثبیت کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه فردا یادواره شهدای کارمند استان همدان برگزار می شود، خواستار حضور گسترده در این مراسم شد.

کد خبر 3929371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha