۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹

اعلام زمان شرکت در طرح رتبه بندی روزنامه‌ها

اعلام زمان شرکت در طرح رتبه بندی روزنامه‌ها

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از همه مدیران مسئول روزنامه‌های کشور برای شرکت در طرح رتبه بندی روزنامه‌ها (سال ۹۵) دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در این رابطه آمده است:

از تمام مدیران مسئول محترم روزنامه‌ها (اعم از سراسری و غیر سراسری) درخواست می‌شود برای شرکت در طرح رتبه بندی روزنامه‌ها (سال۹۵) مطابق شیوه نامه مصوب کارگروه توسعه مطبوعات (اینجا) چهار شماره روزنامه خود (شماره‌های چهارشنبه ۶ بهمن، شنبه ۲۳ بهمن، دوشنبه ۲ اسفند و یکشنبه ۱۵ اسفند) را به شرح زیر همراه با فرم خوداظهاری تکمیل شده، جداول الحاقی و مستندات لازم تا ۲۵ اسفندماه جاری به ساختمان معاونت مطبوعاتی (خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه هشتم، پلاک ۱۵، طبقه اول) تحویل و رسید دریافت کنند تا برای بررسی کارشناسی و ارزیابی انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه‌های غیر دولتی ارسال شود.

بر اساس این اطلاعیه، مطابق برنامه زمان بندی، نتایج نهایی تا ۱۵ اردیبهشت ۹۶ اعلام خواهد شد. همچنین انتخاب نمایندگان روزنامه‌ها در هیات ارزیابی و تجدید نظر، متعاقبا از طریق پیامک انجام می‌شود. از آنجا که مطابق بند ۱۲ شیوه نامه در مرحله تجدید نظر، مدرک جدیدی پذیرفته نمی‌شود، از مدیران مسئول روزنامه‌ها درخواست می‌شود نسبت به ارسال کامل مدارک، اقدم کنند.

کد خبر 3929520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha