۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۶۵۸ واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات دریافت کردند

۶۵۸ واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات دریافت کردند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تا کنون ۶۵۸ واحد تولیدی استان به مبلغ ۴۵۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

علی پرزحمت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رونق تولید  ۶۵۸ واحد تولیدی به مبلغ  ۴۵۱ میلارد تومان از طریق سامانه بهین یاب تسهیلات  پرداخت شده است.  

وی افزود: تعداد ۹۶۷ واحد تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی و  ۱۱۹۵ واحد  نیز در حوزه صنعت جهت دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند که ازین دو بخش تعداد ۶۵۸  واحد تولید موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: از تعداد ۲۱۶۲ واحد  صنعتی و کشاورزی که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند تعداد  ۱۵۹۷ مورد آنها در کار گروه استانی  بررسی شده اند.

پرزحمت ادامه داد: سهم استان بلحاظ تعداد ثبت نام واحد های تولیدی در سامانه  بهین یاب جهت اخذ تسهیلات رونق تولیدی در مقایسه با کل کشور ۵.۱۸ درصد است.

وی افزود: ۳۲۴ واحد تولیدی نیز از طریق پرداخت مستقیم توسط بانک های عامل استان توانسته اند مبلغ  ۱۸۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه با اشاره به  جایگاه استان در  راستی آزامایی و نظارت بر تسهیلات     رونق تولید پرداختی  به واحد های تولیدی  گفت : با راستی آزمایی و نظارت بر تسهیلات پرداختی به ۴۸۵واحد تولیدی  توانسته ایم  جایگاه اول استان   در کشور  را  در موروضع نظارت ثابت نگه داریم.

وی اضافه کرد :  مبلغ ۴۵۶ میلیارد تومان از تسهیلات پرداخت شده از سوی تیم  نظارت بر تسهیلات  رونق تولید نظارت و نظارت  شده است و این مبلغ  در راستای توسعه و رونق واحد های تولیدی استان  هزینه شده است.

پرزحمت گفت: از تعداد ۱۶۰۶ واحد متقاضی تسهیلات که جهت اخذ سهیلات از طرف کار گروه به یانک های عمل معرفی شده اند که از این تعداد ۶۱ مورد در محله ارجاع به شعبه-۴۰ مورد در مرحله  عقد قرار داد- ۵۴۵ مورد پس از رد مصوبه مجددا به  شعبه ارجا شده و تعداد ۳۰۲ مورد نیز در مرحله عقد قرارداد هستند و تعداد ۶۵۸ مورد نیز موفق به اخذ تسهیلات شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تفکیک سهم هر شهرستان در میزان تسهیلات پرداخت شده   رونق تولید  اعلام کرد: شهرستان آبیک ۱۰۰ واحد تولیدی  به مبلغ ۹۹ میلیارد تومان، آوج  ۸ واحد به مبلغ  ۴۰۰ میلیون تومان، شهرستان   البرز   ۷۸ واحد به مبلغ ۹۴ میلیارد تومان،   بوئین زهرا ۱۶۱ واحد به میلغ ۷۰ میلیارد تومان، تاکستان ۱۰۳ واحد تولیدی به مبلغ ۷۳ میلیارد و شهرستان قزوین در  مرکز استان  ۲۰۹ واحد تولیدی  مبلغ ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر 3930252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha