۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷

مدیر کل بنیاد شهید لرستان:

استقامت و مقاومت امروز ایران اسلامی ثمره ریختن خون شهدا است

استقامت و مقاومت امروز ایران اسلامی ثمره ریختن خون شهدا است

خرم آباد- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: استقامت و مقاومت امروز ایران اسلامی ثمره ریختن خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد روشنی ظهر یکشنبه در همایش «نقش بسیج زنان در تبیین  الگوی سوم اسوه های صبر و مقاومت» با گرامی داشت یاد و نام شهدا و اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) اظهار داشت: حضرت ام البنین، مادری است که برای همه افتخار است.

وی با بیان اینکه استقامت و مقاومت اکنون ما ثمره خون شهدا است که باید به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود افزود:۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم که هر کدام از آنها انسانهایی کامل،   بزرگ و خدایی بودند که هیچ تعلق دنیوی نداشتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار داشت: شهدا، دنبال حق، حقوق، مسایل و تعلقات دنیوی نبودند و خالص و مخلص در راه خدا گام برداشتند.

روشنی گفت: تمام اعمال شهدا باید برای ما جوانان، زنان و مردان و آیندگان الگو باشد و شهدا در وصیت نامه شان و همچنین ائمه معصومین هم همین را از ما می خواهند.

وی در ادامه با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره)   کهوصیت نامه شهدا را بخوانید تصریح کرد: اگر در جلسه شورای ترویج کشور شخص رئیس جمهور و در شورای ترویج استانها، استاندار حضور پیدا می کند نشان از اهمیت این موضوع است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر قدمی بر می داریم برای خودمان است.

روشنی بیان داشت: کسانی که متولی یک مسئولیت خطیر و سنگین هستند، باید این بار را به هدف و مقصود اصلی برسانند و این باری است که شهدا بر گردن ما گذاشته اند.

وی صداقت، حریت، مردانگی و شرافت را از ویژگی شهدا دانست و اضافه کرد: باید فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که مدنظر امام زمان(عج) باشد و رهرو راه شهدا باشند.

کد خبر 3930430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha