۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۶

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت:

تیم جمع آوری خاطرات شهدا در پاکدشت تشکیل شد

تیم جمع آوری خاطرات شهدا در پاکدشت تشکیل شد

پاکدشت- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت گفت: تیم جمع آوری خاطرات شیرین شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس در شهرستان پاکدشت تشکیل شد.

اکبر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز به کار گروه جمع آوری اطلاعات شهدا و خانواده معزز و معظم شهدا اظهار داشت: شهدا گنجینه های نظام و اسلام هستند و با شروع به کار این تیم تلاش می کنیم خاطرات این عزیزان برای همیشه ماندگار شود.

رحمانی افزود: نسل جدید توقع دارد خاطرات بدون تحریف را از زبان کسانی که این صحنه ها را دیده اند بشنود و زمان جنگ و حال و هوای شهدا را بیشتر درک کند.

وی ادامه داد: این مجموعه گرانبها به عنوان میراث ارزنده فرهنگ ایثار و شهادت به همت تیم تعیین شده و نظارت بنده انجام می شود تا زمینه های بهره برداری صحیح نسل حاضر وآینده از این آثار گرانبها فراهم شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت افزود: باید تلاش کنیم نام و یاد شهدا برای همیشه جاودانه بماند و در زمان ثبت شود، این همان چیزی است که شهدا برای کوتاه کردن دست دشمنان و برای حفاظت از نظام و انقلاب از ما می خواهند.

وی بر تسریع در ثبت خاطرات شهدا تاکید کرد و گفت: خاطرات شهدا حرف های نگفته بسیاری دارد، این خاطرات گنج های پنهان برای تربیت و پرورش نسل جوان و آینده سازان کشور است.

رحمانی گفت: خاطرات خانواده های شهدا نیز اهمیت فراوان دارد چرا که نمی توانیم بگوییم حالات روحانی شهدا تنها تقوای فردی بوده و قطعا سیر تربیتی این بزرگواران بسیار مهم است و این سیر تربیتی توسط خانواده طی و حاصل آن فرزند برومندی شده که خون خود را برای اسلام و انقلاب فدا کرده است.

کد خبر 3934317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha