۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۳۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

۱۰۵۰ مسجد چهارمحال و بختیاری در سامانه اوقاف ثبت شد

۱۰۵۰ مسجد چهارمحال و بختیاری در سامانه اوقاف ثبت شد

شهرکرد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۵۰ مسجد چهارمحال و بختیاری در سامانه اوقاف ثبت شد.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چهارمحال و بختیاری یک هزار و ۵۰ مسجد در سامانه اوقاف به ثبت رسیده  است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵۰ حسینیه، مهدیه، زینبیه و فاطمیه و یک هزار بقعه متبرکه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی در ادامه گفت: در سالجاری تعداد ۵۰ جلد سند تک برگ یوتی ام دار برای املاک دولتی و موقوفی در استان اخذ شده است و همچنین استان در بخش عمرانی رتبه اول را در کشور از آن خود اختصاص داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش فرهنگی از طرح های شاخص می توان به طرح نوروزی آرامش بهاری، یاس نبوی، برنامه های محرم و صفر اشاره کرد و همچنین در اجرای طرح نشاط معنوی این استان جز پنج استان برتر کشور شناخته شد.

طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

عزیزی تصریح کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه از روز ۲۸ اسفندماه سالجاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ برگزار و همچنین مراسم تحویل سال در تمامی امامزادگان استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در طرح خیمه های معرفت تعداد ۳۰ مبلغ بومی و اعزامی از قم وارد استان و در این طرح شرکت خواهند کرد و همچنین از وجود حوزه های علمیه خواهران و برادران و چهره های قرآنی نیز در این ایام استفاده خواهد شد.

کد خبر 3934402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha