۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۲۷

جانشین فرمانده انتظامی کنگان خبر داد؛

آمادگی نیروی انتظامی کنگان برای برقراری نظم و امنیت در نوروز

آمادگی نیروی انتظامی کنگان برای برقراری نظم و امنیت در نوروز

بوشهر - جانشین فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان کنگان از آمادگی مناسب برای برقراری نظم و امنیت در نوروز خبر داد و گفت: امنیت خوبی در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد فرهاد آراوند بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از ایستگاه راهنمای مسافران جمعیت هلال احمر بیان داشت: در شهرستان کنگان برای رفاه مسافران نوروزی هشت ایستگاه پلیس مستقر شده و هر ایستگاه به اندازه یک پاسگاه انتظامی است.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها علاوه بر راهنمای مسافران بروشور و تراکت و آموزش‌های لازم برای مسافران ارائه می‌شود.

سرگرد آراوند تصریح کرد: با توجه به شعار امسال ناجا در خصوص آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و  نظم اجتماعی اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در ایجاد نظم و امنیت در خدمت مردم باشیم.

جانشین فرماندهی منطقه انتظامی کنگان از شهروندان و مسافران نوروزی خواست تا هرگونه انتقاد، شکایت و یا تقدیر با شماره ۱۹۷و همچنین با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

وی امنیت را یک محصول اجتماعی خواند و ادامه داد: این امنیت با مشارکت مردم به دست آمده و مشارکت مردمی را دنبال می‌کنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی از آماده‌باش پرسنل نیروی انتظامی در ایام نوروز خبر داد و تاکید کرد: شهرستان کنگان یکی از شهرهایی است که همواره در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مسافران است و به همین دلیل از  امنیت بالایی برخوردار است و پلیس نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی وهمه شهروندان خواهد داشت.

وی ازهمه مسافران خواست تا از نگهداری وسایل قیمتی از جمله زیور آلات در داخل خودرو پرهیز کرده و به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در حد امکان برای خرید از کارت‌های اعتباری استفاده کرده و در صورت هرگونه مزاحمت به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 3934896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha