۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

فعالیت ۱۲۵ بازرس بهداشت در اردبیل/۴۲ پایگاه سلامت دایر می‌شود

فعالیت ۱۲۵ بازرس بهداشت در اردبیل/۴۲ پایگاه سلامت دایر می‌شود

اردبیل- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از فعالیت ۱۲۵ بازرس بهداشت در استان طی تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری بعدازظهر شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۴ فرودین ماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در این طرح ۳۰۰ نفر از کارشناسان بهداشت و درمان مشارکت دارند و ۴۲ پایگاه سلامت نیز به منظور خدمت‌رسانی به مسافران دایر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به آماده‌سازی ۸۱ آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس، چهار موتورسیکلت و اورژانس هوایی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این در حوزه درمان کشیک متخصصان و پزشکان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

اخوان اکبری با بیان اینکه طرح نظارت بهداشتی از اول اسفندماه آغاز شده است، ادامه داد: تا پایان تعطیلات ۳۵ برنامه بازرسی اکیپی اجرا می‌شود که این برنامه با حضور بازرسان دستگاه‌ها است.

وی تأکید کرد: در ۲۵ روز نخست اسفندماه از ۱۰ هزار و ۷۸۸ امکنه تولید و توزیع مواد غذایی بازدید به عمل آمده که ۱۳۶ نفر متخلف شناسایی شده و ۱۲ واحد غیربهداشتی نیز تعطیل شده‌اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مدت ۲۱ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده که بیشترین کشفیات از رستوران‌ها است.

اخوان اکبری به فعالیت ۱۲۵ بازرس بهداشت در این ایام اشاره و تأکید کرد: این تعداد در قالب ۱۲ اکیپ بازرسی و ۱۱ اکیپ نظارتی فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 3935355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha