۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸

رییس سازمان اوقاف در پیام نوروزی:

موقوفات در تولید و اشتغال ملی نقش آفرین هستند

موقوفات در تولید و اشتغال ملی نقش آفرین هستند

حجت الاسلام محمدی درپیام نوروزی خواستار نقش آفرینی مضاعف همه مدیران و کارکنان سازمان اوقاف در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ وقف و احیای موقوفات برای تحقق تولید و اشتغال ملی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف درپیام نوروزی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال و با بیان  جایگاه وقف و موقوفات در اقتصاد مقاومتی، خواستار نقش آفرینی مضاعف همه  مدیران و کارکنان سازمان اوقاف در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ وقف و احیای موقوفات برای  تحقق تولید و اشتغال ملی شد. 

متن این پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به همه هم میهنان و مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور،متولیان،واقفان، هیئت امناء و خادمان بقاع متبرکه سراسر کشور عزیزمان،تبریک و تهنیت عرض می کنم و آرزوی سالی همراه پراز  خیر و برکت و معنویت را برای همگان دارم. 

همچنین بر این نکته تاکید می کنم که همه ما نسبت به احیاء، آبادانی و حفظ حقوق موقوفات و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی مسؤولیم و از خداوند متعال می خواهم همه ما را در ادای امانت و انجام وظایف موفق گرداند. 

سال ۱۳۹۶ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی:تولید-اشتغال نامگذاری شده است،لذا با عنایت به اهمیت و نقش وقف و موقوفات در اقتصاد مقاومتی واشتغال وتولید ملی ،لازم است کلیه مدیران و کارکنان سازمان  اوقاف با تلاش مضاعف در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ وقف و احیای موقوفات در راستای تحقق تولید و اشتغال بکوشند. 

علی محمدی

کد خبر 3937199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha