۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵

طرح آرامش بهاری؛

یک میلیون و ۱۰۰ هزار زائر نوروزی در امامزادگان فارس حضور یافتند

یک میلیون و ۱۰۰ هزار زائر نوروزی در امامزادگان فارس حضور یافتند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  فارس ازحضور  بیش از  یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از زائران ومسافران  نوروزی از اول تا ۴ فروردین‌ماه جاری در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیر  ‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به حضور گسترده زائران  ومسافران نوروزی در این استان گفت: از اول تا ۴ فروردین‌ماه جاری بیش از  یک میلیون و یکصد هزار نفر زائر ومسافر  به زیارت  بقاع متبرکه استان فارس مشرف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز مطابق روال هر سال طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه استان اجرا می شود، افزود:‌ هر ساله شاهد استقبال گسترده زائران نوروزی از این طرح بوده‌ایم ضمن اینکه تمام تلاش ما نیز طی این سال‌ها بر ارتقای کمی و کیفی طرح مذکور بوده است.

موسوی   با بیان  اینکه این طرح در ۴۶۰ مکان مذهبی استان فارس اعم از بقاع متبرکه، حسینیه‌ها، مساجد، تکایا و اماکن تاریخی از تاریخ ۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه اجرا می‌شود، گفت: همچنین در راستای اجرای این طرح امسال موفق به برپایی ۳۰ خیمه معرفت دینی در نقاط مختلف استان شده‌ایم.

مدیر کل  اوقاف فارس با تصریح اینکه علاوه بر این‌ها ما در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان خدمات مختلفی را برای رفاه حال زائران نوروزی ارائه می‌دهیم، گفت: طی چند روز اخیر به دلیل بارش رحمت الهی قریب ۲۶ هزار نفر از مسافران و زائران نوروزی را در حسینیه‌ها، زائرسراها و کمپ‌های خود اسکان دادیم.

وی ادامه داد: در طول این ایام تقریباً هر شبانه روز بیش از ۴ هزار نفر از زائران و گردشگران نوروزی در اماکن مذهبی استان فارس اسکان داده شده اند  که این روند نیز تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 3938709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha