۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

۱۱۷۸ مبلغ در سامانه سجام ثبت نام کردند

۱۱۷۸ مبلغ در سامانه سجام ثبت نام کردند

زنجان-معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی تبلبغات اسلامی استان زنجان گفت: هزار و ۱۷۸ مبلغ ومبلغه استان در سامانه سجام ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام ولی الله مصائبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه ۱۱۷۸ مبلغ ومبلغه استان در سامانه سجام ثبت‌نام کردند، گفت: فقط مبلغینی که برای تبلیغ اعزام می شونددرسجام ثبت می شوندواین آمارشامل طلاب نمی شود.

وی اظهار کرد: این سامانه مخفف سامانه جامع اعزام مبلغ است که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی ونظام‌مندنمودن فعالیت‌های شبکه تبلیغی در سطح کشور، طراحی‌شده و در آن تمام اطلاعات یک اعزام شامل مبلغ،محل اعزام، زمان، مکان، فعالیت های تبلیغی تا تاییدعملکردمبلغین بصورت الکترونیکی انجام می گیرد.

معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی از استقرار ۵۵روحانی در این استان خبر داد و گفت: مبلغین درراستای رسالت تبلیغی خودوباحضورخانواده هایشان در روستاهای استان در طول سال و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی مشغول به فعالیت‌های تبلیغی هستند.

مصائبی بابیان اینکه دراستان زنجان ۲۸ خانه عالم روستایی هم بدون روحانی وجود دارد، ابراز داشت: درصورت حمایت این آمادگی وجود دارد که در تمام روستاهای مستعد، استقرار مبلغ انجام گیرد و روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار در اولویت هستند که در برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای سال ۹۶ قرار دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از دو سال از عمر راه اندازی سامانه سجام می گذرد، افزود: این سامانه در راستای ساماندهی مبلغان مردم و زن راه اندازی شده است.
 

کد خبر 3940148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha