۱۲ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۲۳

علیرضا منصوریان:

دوران محرومیت مردم تمام شده است/ با صبر و حوصله فولاد را بردیم

دوران محرومیت مردم تمام شده است/ با صبر و حوصله فولاد را بردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با شناختی که از فولاد داشتیم صبر و حوصله را در دستور کار خودمان قرار دادیم و توانستیم با همین حربه حریف را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی برابر فولاد گفت: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم و مثل همیشه این برد را به هواداران تقدیم می کنیم. این هواداران همیشه برای ما وقت می گذارند. نیمه اول برای ما سخت بود و سه موقعیت خراب کردیم. علتش هم این بود که چند روز تعطیل بودیم و بازی تدارکاتی هم انجام ندادیم.

وی افزود: فولاد تیم خوبی است که بازیکنان سرعتی خوبی را در اختیار دارد باید با صبر و حوصله کار می کردیم و توانستیم با صبر این تیم را شکست دهیم.

منصوریان در مورد اخراجش از کنار زمین گفت: حالا من دو متر از خط مربیان آمدم بیرون به خانه خدا که سنگ نینداختیم. داور چهارم به من گفت شما یک بار از محوطه جریمه آمده بودید بیرون و غیاثی من را زیر سوال برده است. به همین خاطر به من گفت اگر یک بار از محوطه فنی خارج شوی اخراجت می کنم. بعد هم داور را صدا کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم قبل از بازی فیکس نکرده باشند و همچنین امیدوارم به داوران نگفته باشند با اولین حرکت منصوریان را اخراج کنید. شاید هم می خواهند استقلال را بهم بریزند. در خیلی از بازیها من خودم با گوش های خودم شنیدم که برخی مربیان به داور چهارم توهین می کنند اما آنها به روی خودشان نمی آوردند.

منصوریان در مورد درگیری دو بازیکن استقلال گفت: در رختکن ماجرا را برای من تعریف کردند. باید امشب فیلم را بررسی کنیم. اگر امید نورافکن مرتکب خطا شده باشد با او برخورد خواهیم کرد. ظهر امروز هم بی انضباطی داشته و چند روز پیش هم مورد انضباطی داشته است. نگاه ما این است که هم تنبیه شود اما اینکه فرصت برگشت داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد رای رحمتی گفت: احساس می کنم که این رای دادن مغرضانه است. برای اینکه صدای هواداران ما را ساکت کنند سیدجلال حسینی را هم محروم کردند تا خیلی یکطرفه رحمتی را محروم نکنند. برای اینکه هواداران ما را آرام کنند بنده خدا سیدجلال را فرستادند لای چرخ!

منصوریان در مورد مشکلاتی که اسپانسر استقلال بوجود آورده است گفت: اعتقاد من این است که اسپانسر نباید برای استقلال یا پرسپولیس تعیین تکلیف کند. با این حال مشکلاتی وجود دارد که باید در جلسه ای این مشکل بررسی شود.

وی در مورد محروم کردن تماشاگران از حضور در ورزشگاه ها گفت: دوران این کار در فوتبال دنیا تمام شده است. در ورزشگاه خالی بازی کردن لذتی ندارد. باید درها را باز کنیم تا تماشاگران بیایند و برایشان کارهای فرهنگی انجام دهیم. 

کد خبر 3942472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha