۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۴۳

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

دولت برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کند/انتقادها سازنده باشد

دولت برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کند/انتقادها سازنده باشد

کرج - نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است دولت برنامه‌ریزی خوبی در رابطه با پیام سال مطرح‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان در دیدار نوروزی با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه امسال تحت عنوان  اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: پیرو این پیام، ریاست مجلس شورای اسلامی به چهار کمسیون صنایع، اقتصادی، کشاورزی و تولید ملی دستورات لازم را ابلاغ کرده است.

وی با تأکید بر اینکه این دستورات به‌گونه‌ای بوده که اقدامات خوبی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب انجام شود، افزود: بدون شک در فضای همدلی موفقیت چندین برابر خواهد شد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید است دولت برنامه‌ریزی خوبی در رابطه با پیام سال مطرح‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشد.

اکبریان با تأکید بر اینکه با رفع مشکلات اقتصادی سایر مسائل نیز با سرعت بیشتری برطرف خواهد شد، گفت:  ملت ایران هیچ‌گاه از تحریم‌ها واهمه نداشته است، اگر حول محور ولایت حرکت کرده و ستون اصلی خیمه خود را رهبری قرار دهیم، هر امری انجام‌شدنی است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به عدم تخریب اشخاص توسط یکدیگر در جامعه، اعلام کرد: انتقادهای صورت گرفته در بخش‌های مختلف باید سازنده باشد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات بزرگی در کشور انجام داده‌شده است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به‌طورقطع هیچ‌گاه دین خود را به دنیا نخواهیم فروخت.

کد خبر 3942998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha