۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴

معرفی کتاب:

کتاب «شیخیه نقطه آغازین انحراف» منتشر شد

کتاب «شیخیه نقطه آغازین انحراف» منتشر شد

کتاب «شیخیه نقطه آغازین انحراف» نوشته محمد حسن نجاری، مجموعه ای است که با هدایت و همراهی معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی، به منظور شناخت فرقه بهائیت تهیه و تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از مسائل بسیار بزرگی که همواره بزرگان مذهب تشیع به آن مشغول بوده اند، بحث مدعیان دروغین بحث و فرهنگ مهدویت بوده است. در قرن های اخیر مدعیان دروغینی پا به عرصه ادعا و طرح مهدویت گذاشته اند که از سوی تشکیلات بزرگ استکبار جهانی و همچنین صهیونیسم بین المللی پشتیبانی می شوند؛ بدین ترتیب شیوه ای نوین در طرح ادعای مدعیان دروغین مهدویت و ایجاد فِرق ساختگی و نوظهور پدید آمده که به وسیله آن، ضربات سنگین و جبران ناپذیری بر پیکر مذهب تشیع وارد شده است.

فرقه شیخیه، یکی از مهمترین فرقه های تشکیل شده توسط دشمنان اسلام است که به تعبیری نقطه آغازین انحراف در جامعه تشیع است. کتاب «شیخیه نقطه آغازین انحراف»، نوشته دکتر محمد حسن نجاری، مجموعه ای است که با هدایت و همراهی معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی، به منظور شناخت فرقه ضاله بهائیت و نیز نقش صهیونیسم جهانی در پیدایش فرقه های ضاله و به ظاهر دینی در میان شیعیان و در طی دو قرن اخیر، به نگارش در آمده است.

این کتاب توسط انتشارات بین الملل منتشر شده است و هم اینک در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

علاقه مندان جهت تهیه این اثر می توانند به سایت انتشارات نشر بین الملل و یا معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 3943199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فريد IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
      0 0
      شيخيه ١٢ امامي شد طاله بهايي اخر زمان جواب چه خوايهد فرموديد. منتظري نماينده حضرت امام ره بودند پش مشكل اقا بودند !؟ نعوذ بالله باب چند جلسه كلاس در خدمت شيخ احمد و كاظم رشتي بودند حالا ... كمي
    • دکتر حمید IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
      0 0
      سلام . در اینکه فرقه بابیه و بهاییت فرق ضاله هستند و استکبار جهانی آنها را ایجاد و حمایت کرده شکی نیست .بیشترین رد و تنهاترین رد ها بر بهاییت و بابیت توسط شیخیه انجام شده .
    • دکتر حمید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
      0 0
      ارتباط شیخیه با بهائیت در حد ارتباط اسلام با وهابیت و ارتباط حضرت امام صادق با افراد گمراهی که در مجلس درسشان بودند و موارد مشابه هست . لطفا اشتباه را ادامه ندهید و صادقانه کتاب بنویسید .
    • فريد IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
      0 0
      براي حفظ وحدت جماعت شيعه جعفري كه شهدا از ابتدا تا اكنون داريم ميدهيم شايسته نيست ملامت را ملاك عمل كنيم، اختلافات نظري است تا بوده همين بوده اگر نا جنسي خباثت بابيت داشته و خداوند از طريق شيخيه رسوا
    • فريد IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
      0 0
      كرده اجر بايد نهاده شود انسجام اسلام و شيعه ١٢ امامي كليد درهاي بهشت است انشا....
    • امین IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
      0 0
      با سلام. یه سوال داشتم. من این کتاب رو امروز خریدم؛ یک روز بعد از انتشار. 914 صفحه ست. آقایونی که اومدین و زیر خبر پست گذاشتین، نخونده کتاب رو نقد کردین یا قبل از انتشار کتاب به دستتون رسیده؟؟؟
    • سید عبدالحسین IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
      0 0
      دشمنان مذهب برحق شیعه به هر طریق سعی در ایجاد تفرقه در بین این تنها اعتقاد مورد رضای رسول الله (ص) دارند .باید اگاهانه هر عقیده ای که مطابق فرمایشات معصومین و در جهت نشر فضایل ایشان است محترم شمارند
    • فرامرز IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
      0 0
      به نظر من این کتاب با بغز وکینه نوشته شده است .خباثت دانشجو هیچ ربطی به استاد ندارد.بنده نویسنده کتاب را به نوشته های مرحوم علامه طباطبایی در کتاب شیعه در اسلام ارجاع میدهم.در مورد شیخیه
    • زین العابدین NL ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      0 0
      نویسنده کتاب گرایشات سیاسی به اصلاح طلبان داشته و مطمئنا این کتاب را در جهت اهداف این گروه برای تخریب احمدی نژاد نوشته، فلذ اساسا این کتاب یک اثر سیاسی است.
    • فريد IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
      0 0
      امين جان به چه نكته جالبي توجه داشتيد افرين ، ولي اسم كتاب و توضيحات در خصوص كتاب كاملا گوياي ان است حقيقتا من كتاب هنري كربن شيخيه را خواندم والان كاملا از ديدگاهم درباره يكي بودن انها راضيم
    • محمد IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      0 0
      واقعا كه از خدا بترسيد و اينقدر بى رحمانه با صحيح ترين اعتقاد شيعيان بازى نكنيد ، بس است بازى با دين