۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۱۵

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان طی سال گذشته تعمیر و ساخته شد

۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان طی سال گذشته تعمیر و ساخته شد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ساخت و تعمیر یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طی سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، عباس اهرابی اظهار کرد: به‌منظور ساخت و تعمیر یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در خراسان شمالی، بیش از ۵۳ میلیارد ریال طی سال گذشته هزینه شده است.

اهرابی افزود: تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، احداث سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم ازجمله اقدامات کمیته امداد خراسان شمالی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۴۶ مسکن مددجویی و فضاهای جانبی آن‌ها با هزینه‌ای بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تعمیر و بازسازی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ۳۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی در سال ۹۵ احداث و خریداری شد، بیان کرد: بیش از ۲۱ میلیارد ریال به‌منظور تأمین مسکن مددجویان روستایی و ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری هزینه شد.

اهرابی با اشاره به ارائه یک هزار و ۵۰۰ خدمت عمرانی به مددجویان، گفت: سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد ریال برای خرید، احداث و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل منابع داخلی، خیران و دولتی هزینه شده است.

 وی تصریح کرد: تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است به‌طوری‌که در سال گذشته بخش قابل‌توجهی از فعالیت‌های عمرانی معطوف به بهسازی مسکن روستایی، تعمیرات و تکمیل و بازسازی منازل مددجویان بود.

کد خبر 3943477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha