۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰

نماینده ارشد وزارت ارتباطات در هرمزگان:

حمایت از تولید کنندگان نرم افزارهای تلفن همراه در هرمزگان

حمایت از تولید کنندگان نرم افزارهای تلفن همراه در هرمزگان

بندرعباس - نماینده ارشد وزارت ارتباطات در استان هرمزگان بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر از تولیدکنندگان نرم‌افزارهای تلفن همراه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ارتباطات هرمزگان، مهدی عسگری زاده در نشستی با مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان اظهار کرد:  بر آن هستیم با تغییر رویکرد به سوی شرکت‌های نوآور به خصوص تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه و همچنین پرداخت تسهیلات به این شرکت‌ها و تولید کنندگان در زمینه خلق ثروت در حوزهICT استان هرمزگان گام برداریم.
 
وی در راستای حمایت از پروژه‌ها و طرح‌های اشتغال آفرین و حمایت از کسب و کارهای خرد و نوپای فن‌آفرین ، به توافق‌نامه منعقد شده فی ما بین وزارت ارتباطات و صندوق کارآفرین امید ، اشاره و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره شده به شرکت‌های نوپا در حوزه ICT با هدف رونق کسب و کار در حوزهICT و حمایت از جوانان فعال و صاحب ایده در این حوزه برنامه‌ریزی شده است.
 
نماینده ارشد وزارت ارتباطات در هرمزگان بر ضرورت بررسی مشکلات موجود جهت پرداخت تسهیلات مصوب کارگروه وام وجوه اداره شده ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید و گفت: باید زمینه‌های حمایت از این کسب و کارهای نوپا در هرمزگان فراهم شود.
 
همچنین در این جلسه مقرر شد تا به جهت حمایت از برنامه نویسان موبایل، طرح‌های ارائه شده در این حوزه پس از بررسی در کارگروه  استانی «نرم افزارهای کاربردی ایمن تلفن همراه»، برای طی مراحل دریافت تسهیلات به این کمیته ارجاع شوند.

کد خبر 3944033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha