۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۱۷

رئیس دانشگاه تأکید کرد؛

برنامه ریزی برای تحقق شعار سال در دانشگاه آزاد

برنامه ریزی برای تحقق شعار سال در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: با توسعه فعالیت های دانش بنیانی درحال برنامه ریزی برای تحقق شعار سال هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده ظهر امروز در نشست هماهنگی و پایش امور استانهای دانشگاه آزاد در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ دستورالعملی در این دانشگاه ابلاغ نمی شود مگر اینکه در جلسات پایش و یا شورای مرآت دانشگاه در خصوص آن بررسی و تصمیم گیری صورت گرفته باشد.

وی افزود: دهمین جلسه پایش امور استانهای دانشگاه آزاد با محوریت نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است برگزار خواهد شد و در این جلسه در خصوص موضوعات دانش بنیانی، تولید و اقتصاد دانشگاه صحبت می شود.

میرزاده اظهار داشت: دانشگاه آزاد طی سه سال و نیم گذشته، فعالیت های مختلفی در حوزه اقتصاد دانش بنیان انجام داده است، به نحوی که این دانشگاه دارای ۱۱۳ مرکز رشد، ۱۱۳۱ شرکت دانش بنیان هسته و واحد فن آور است.

رئیس دانشگاه آزاد اضافه کرد: همچنین این دانشگاه دارای ۱۱۰۹ محصول دانش بنیان است که این تدابیر زمینه تحقق شعار سال را در دانشگاه فراهم می کند.

وی عنوان کرد: وابستگی به شهریه در این دانشگاه باید به ۶۰درصد برسد در حالی که در سال ۹۲ وابستگی به شهریه این دانشگاه ۱۰۰ درصد و اکنون ۸۴ درصد است.

میرزاده خاطرنشان کرد: سهم پژوهش از بودجه این دانشگاه به ۱۵ درصد رسیده که برنامه داریم تا سال ۹۹ این میزان به ۴۰ درصد برسد.

کد خبر 3945514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha