۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۳۲

هواداران خواستند به باشگاه کمک کنند

طاهری: می‌خواهیم تمام بازی‌ها به این روند ادامه داشته باشد

طاهری: می‌خواهیم تمام بازی‌ها به این روند ادامه داشته باشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تا به حال حدود ۶۰۰ میلیون به باشگاه کمک مردمی شده است گفت: خود هواداران خواستند که به صورت مستقیم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری در پایان دیدار پرسپولیس برابر پیکان که با برتری دو بر صفر سرخ پوشان همراه بود اظهار داشت: ما از این موضوع خوشحال هستیم که هواداران ما شاد هستند. می خواهیم در تمام مسابقات همچنین بازی های آسیایی این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد تبلیغ اسپانسر باشگاه پرسپولیس توسط شبکه های معاند با نظام تصریح کرد: باشگاه در جریان این موضوع نیست و ما گفته ایم که از این موضوع جلوگیری شود.

طاهری در خصوص مشکل مانوئل ژوزه گفت: هنوز حکمی در این باره نیامده است، برای بخشی از بدهی های باشگاه در حال مذاکره برای حل آن است، یک سری معوقات است اما در این یکی دو سال توانستیم این مشکلات را حل کنیم.

وی در مورد میزان کمک های مردمی اظهار داشت: ما اعلام کردیم که این کمک ها را روی سایت باشگاه می گذاریم، بخشی از هواداران خودشان اعلام کردند که می خواهند به صورت مستقیم به باشگاه کمک کنند که ما هم برای اینکه حساب دولتی بود باید مرحله ای را طی می کردیم که این کار صورت گرفت. تا به حال مبلغی حدود ۶۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا کسر امتیاز به سال بعد موکول می شود تصریح کرد: شما بهتر این مسائل را می دانید.

کد خبر 3945694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha