۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۵۲

سیدجلال حسینی:

باشگاه پرسپولیس باید اعتراض کند/ کارت زرد طارمی را ببخشند

باشگاه پرسپولیس باید اعتراض کند/ کارت زرد طارمی را ببخشند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا پایان فصل چهار دیدار دیگر باقی مانده و ما باید بازی به بازی پیش برویم تا قهرمانی.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس برابر پیکان با اشاره به این مسابقه گفت: می دانستیم که بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. در این بازی موفق شدیم مانند بازی قبل فوق العاده ظاهر شویم. در بازی قبلی هم مالکیت ۹۰ به ۱۰ بود و تنها یک توپ روی دروازه ما آمد که تبدیل به گل شد اما ما آماده بازی خیلی سخت بودیم و توانستیم به برتری برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پیکانی ها معتقد بود داوری به نفع پرسپولیس بوده افزود: کارشناسان بنشینند کارشناسی کنند تا ببینند قضاوت به نفع چه تیمی بوده است.

سیدجلال حسینی گفت: باشگاه ما باید به این مسئله اعتراض کند و حتی کارت طارمی باید بخشیده شود چرا که درگیری را بازیکن  آنها آغاز کرد.

وی در مورد قهرمانی پرسپولیس گفت: ما چهار مسابقه بسیار سخت پیش رو داریم و استرس بالا است. باید شرایطی پیش بیاید تا بتوانیم در مسابقات باقیمانده نیز به برتری برسیم.

سیدجلال حسینی در پایان در مورد نیمکت نشینی در تیم ملی افزود: من فوتبال را از زمین های خاکی آغاز کردم و در آن زمان آرزوی ما بازی در تیم ملی بود. من بیش از ۱۰۰ بازی ملی دارم. در حال حاضر هم بازیکن هایی هستند که در زمین های خاکی بازی می کنند و این توانایی را دارند در تیم ملی جای ما را بگیرند.

کد خبر 3945727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha