۱۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵

فرماندار اردبیل:

آیین بزرگداشت شهید «علی صیاد شیرازی» در اردبیل برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت شهید «علی صیاد شیرازی» در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل – فرماندار اردبیل از برگزاری آیین بزرگداشت شهید سرلشکر علی صیاد شیرازی طی روز ۲۱ فروردین ماه در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زنجانی صبح پنج‌شنبه در مراسم هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت شهید سرلشکر علی صیاد شیرازی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی از شهدای دوران دفاع مقدس بود که دلاوری‌های وی به ویژه در منطقه کردستان ماندگار است.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشت، اضافه کرد: از جان گذشتگی این شهید والامقام در عملیات‌های مختلف نیز همواره در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

فرماندار اردبیل با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جوان افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام مراسمی در روز ۲۱ فروردین ماه در مسجد قدس اردبیل برگزار می‌شود.

زنجانی همچنین به رژه ارتش در روز ۲۹ فروردین اشاره کرد و گفت: روز ارتش روز نمایش اقتدار نیروهای مسلح و اوج پشتیبانی مردم از نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی متذکر شد: رژه روز ارتش در ۲۹ فروردین ماه در میدان ارتش اردبیل با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی به ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در تسهیل تردد خودروها، تأمین امنیت نیروهای مسلح و پوشش مطلوب رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: در این روز اقتدار و صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش درخواهد آمد.

کد خبر 3945965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha