۱۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۴۷

وزنه برداری نوجوانان جهان - تایلند؛

عنوان یازدهمی وزنه بردار دسته ۶۲ کیلوگرم ایران در حرکت یک ضرب

عنوان یازدهمی وزنه بردار دسته ۶۲ کیلوگرم ایران در حرکت یک ضرب

وزنه بردار دسته ۶۲ کیلوگرم ایران در پایان حرکت یک ضرب مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در جایگاه یازدهم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سالن ایندور استادیوم هومارک بانکوک تایلند با رقابت های گروه B دسته ۶۲ گیلوگرم پیگیری شد. در این وزن قیصریه نماینده کشورمان با ۱۱ وزنه بردار به رقابت پرداخت که در پایان حرکت یکضرب با ثبت وزنه ۱۰۴کیلویی در جایگاه یازدهم ایستاد.

احسان در این رقابت ها سومین ورزشکاری بود که روی تخته آمد. وی در نخستین حرکت یک ضرب وزنه ۹۸ کیلوگرمی را مهار کرد. این اتفاق در حالی افتاد که محمد حسین برخواه و دستیارش علی امینی فر برای حرکت دوم این وزنه بردار، وزنه ۱۰۴ کیلوگرمی را انتخاب کردند. وزنه ای که احسان با اعتماد به نفس بالا موفق به مهار آن شد اما آزمون سخت برای این وزنه بردار اصفهانی جایی بود که او باید وزنه ۱۰۷ کیلوگرمی را مهار می کرد. البته وی موفق به انجام این کار شد اما داوران خطای قیصریه را اعلام کردند تا درحرکت یک ضرب برای این وزنه بردار همان رکورد ۱۰۴ کیلوگرم ثبت شود.

*  در رقابت حرکت یکضرب «رشیدف» وزنه بردار ترکمنستانی با بالا بردن وزنه ۱۱۵ کیلوگرمی در جایگاه نخست قرار گرفت. همچنین «چیانگ» از تایوان با مهار وزنه ۱۱۱ کیلویی دوم شد. «سوریانو لازاز» از ونزوئلا با ۱۰۹ کیلوگرم  به مقام سوم گروه B دسته ۶۲ کیلوگرم رسید.

 داود باقری، نایب رییس فدراسیون وزنه برداری(رییس کمیته پزشکی) در این مسابقه به عنوان پزشک مسابقه در رقابت دسته ۶۲ کیلوگرم گروه (B) حضور دارد.

کد خبر 3946130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha