۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳

فرماندار دشتی خبر داد؛

برگزاری انتخابات شوراها در ۶۴ نقطه دشتی/افزایش ۲۸ درصدی داوطلبان

برگزاری انتخابات شوراها در ۶۴ نقطه دشتی/افزایش ۲۸ درصدی داوطلبان

دشتی- فرماندار دشتی گفت: امسال انتخابات شوراها در چهار شهر خورموج، کاکی، شنبه و بادوله و ۶۰ روستای این شهرستان برگزار می‌شود.

غلامرضا مهرجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال انتخابات شوراها در چهار شهر خورموج، کاکی، شنبه و بادوله و ۶۰ روستای این شهرستان برگزار می‌شود و تمامی تمهیدات لازم برای انتخابات باشکوه در سطح شهرستان اندیشیده شده است.

 فرماندار دشتی اضافه کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ۵۱۳ نفر ثبت‌نام کردند که به نسبت دوره گذشته ۲۸ درصد رشد نشان می دهد.

مهرجو از حضور پر شور جوانان در این دوره از انتخابات خبر داد و بیان کرد: ۱۶ درصد ثبت نام کنندگان این دوره سابقه عضویت در شورا دارند.

وی با بیان اینکه جوان ترین داوطلب ثبت نامی جوان ۲۵ ساله است، خاطرنشان کرد: مسن‌ترین داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای شهرستان دشتی نیز ۸۱ ساله است.

مهرجو همچنین از افزایش ۵۰ درصد  زنان در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: از تعداد ۶۰ روستای واجد شرایط که انتخابات در آن برگزار می‌شود دو روستا پنج نفره و مابقی نیز سه نفره خواهد بود.

کد خبر 3948158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha