۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۰۰

مدیرعامل گاز بوشهر:

۲۴ هزار انشعاب جدید گاز در استان بوشهر اجرا شد

۲۴ هزار انشعاب جدید گاز در استان بوشهر اجرا شد

بوشهر - مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۲۴ هزار انشعاب جدید گاز طی سال گذشته در استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس حسینی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت گازرسانی در استان بوشهر اظهار داشت: گازرسانی به همه شهرها و روستاهای استان را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اجرای بیش از هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر طی سال گذشته، اضافه کرد: گازرسانی به ۱۲۰ روستای استان بوشهر از دیگر طرح‌های سال گذشته در استان بوشهر بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این طرح‌ها در دستیابی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: از جمله دستاوردهای این طرح‌ها می‌توان به کاهش مصرف فرآورده های نفتی و کاهش هزینه‌های تولید و بهبود زیرساخت‌ها و کاهش آلایندگی‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به نصب بیش از ۲۴ هزار انشعاب جدید گاز در استان بوشهر با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان، افزود: طرح گازدار کردن ۱۵۶ واحد مرغداری در استان با اعتبار ۱۷۰ میلیارد در سال گذشته اجرا شد.

حسینی گفت: گازرسانی به کارخانه سیراف انرژی و کارخانه سیمان مند دشتی و همچنین گازدارشدن پتروشیمی متانول کاوه به عنوان بزرگترین واحدهای تولید متانول جهان از دیگر برنامه‌ها در سال گذشته بوده است.

کد خبر 3948559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha