۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸

رئیس پلیس راه ناجا:

کاهش تصادفات نوروزی حاصل تعامل سازنده مردم با پلیس است

کاهش تصادفات نوروزی حاصل تعامل سازنده مردم با پلیس است

پردیس- رئیس پلیس راه ناجا گفت: کاهش تصادفات در نوروز حاصل تعامل سازنده مردم با پلیس است و باید این تعامل ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه سردار محمد حسین حمیدی با حضور در پلیس راه پردیس از پلیس راه این شهرستان و شرق استان تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: تلاش شبانه روزی پلیس راه در برقراری امنیت مسافران نوروزی ستودنی است و پلیس برای برقراری امنیت مسافران در ایام نوروز به صورت شبانه روزی تلاش کرده است.

حمیدی گفت: همه ساله در ایام تعطیلات نوروز شاهد وقوع تصادفات دلخراش جاده ای و مرگ و میر بسیاری از هموطنان خود هستیم، اما روند کاهش تصادفات را در هر سال نسبت به سال قبل مشاهده می کنیم که این کاهش تصادفات در نوروز حاصل تعامل سازنده مردم با پلیس است و باید این تعامل ادامه یابد.

وی افزود: کارهای بسیار مهمی در زمینه پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی در ایام نوروز درشرق استان تهران شکل گرفته و رانندگان امسال بیش از پیش نکات ایمنی در رانندگی را رعایت کردند و همین امر سبب شد تا بتوانند لحظاتی بیاد ماندنی را در کنار خانواده خود توام با سلامتی سپری کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس راه همچون سالهای گذشته در ایام نوروز با تمام توان و با اجرای طرح های مختلف انضباط ترافیکی و با بکارگیری از تمام ظرفیت های موجود از قبیل پلیس های محسوس و نامحسوس ، برای ایجاد امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور اقدامات شایانی انجام دادند.

در ادامه جلسه نیز سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: احتیاط، گذشت و سلامت از ملزومات ضروری در یک مسافرت موفق است که با تلاش پلیس راه و تعامل و همکاری صمیمانه شهروندان و مسافران به ثمر خواهد نشست.

وی گفت :همکاری مردم و پلیس در امنیت شهروندان از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و نیروهای انتظامی در طول سال بخصوص در ایام تعطیلات نوروز در آماده باش کامل بودند، تا مسافران در امنیت کامل سفر کنند.

کد خبر 3948933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha